Työpaikalle soittamisesta, kun lähettää hakemuksen
Kannattaako siis soittaa työpaikalle, ja kysellä lisäkysymyksiä, jos aikoo hakea avoinna olevaa paikkaa. Mitä mieltä olette?
Minä haen töitä, ja yleensä aina soitan ennen kuin lähetän hakemuksen. Nyt olen tehnyt hakemusta jälleen kerran yhteen paikkaan, mutta en keksi mitään kysyttävää. Joten soitanko, ja kysyn jotain ihan typerää, vai jätänkö soittamatta?
Kommentit (3)
syytä ei ole soitella, niin älä soita. Meillä on muutakin tekemistä kun vastailla turhiin puheluihin. Itse katson haastatteluun kutsuttavat pelkästään hakemusten perusteella, puheluilla ei ole mitään merkitystä. Soittelulla voi olla joissain tapauksissa jopa negatiivinen vaikutus, varsinkin jos soittaja ei anna itsestään positiivista kuvaa eikä hänellä oikein ole mitään kysyttävää.
Vierailija:
Kannattaako siis soittaa työpaikalle, ja kysellä lisäkysymyksiä, jos aikoo hakea avoinna olevaa paikkaa. Mitä mieltä olette?
Minä haen töitä, ja yleensä aina soitan ennen kuin lähetän hakemuksen. Nyt olen tehnyt hakemusta jälleen kerran yhteen paikkaan, mutta en keksi mitään kysyttävää. Joten soitanko, ja kysyn jotain ihan typerää, vai jätänkö soittamatta?
Aina olen paikan saanut.
Toisaalta, jos satutkin soittamaan juuri silloin kun kyseisellä tyypillä on hirveä kiire ja stressi päällä niin saattaapa olla että nimesi kohdalle muodostuu pitkä miinus.. Haut ovat henkimmailman juttuja.. ;)