Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Taysissa synnyttämisestä?

Vierailija
18.02.2008 |

Mua jännittää jotenkin synnytys tällä kertaa ja vielä uudessa paikassa. Aiemmat ovat olleet Kättärillä. Minkälaisia kokemuksia teillä on kyseisestä paikasta, henkilökunnasta, synnytyksestä itsessään sekä lapsivuodeajasta osastolla. Kiinnostaisi kovasti kuulla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees kahden synnytyksen kokemuksella. Synnytyksessä aivan ihanat kätilöt. Osastolla ei kyllä mun luona kukaan käynyt kun olin toiseni synnyttänyt, vain samassa huoneessa olleen ensisynnyttäjän luona käytiin valillä vointia kyselemässä:/

Mutta en minäkään mitään toiveita esittänyt.

Osasto ihan kiva, mutta perhehuoneitahan ei ole, eikä vauvalaa. Hoitajat katsovat kyllä vauvaa kansliassa jos haluaa nukkua tai käydä kahvilla.

Vierailija
2/6 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitään ongelmia ollut saada niitä, kätilö ehdotti molemmilla kerroilla puudutusta kun katsoi naamaani...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta on siellä maailmaan saatu, toinen alateitse ja toinen sektiolla.

Alatiesynnytys oli ok, sain haluamani ja tarvitsemani kivunlievityksen ja kaikki meni hyvin. Kätilöllä oli kiire, joten oli välilä muualla mutta kun tosi paikka tuli, oli hyvin apuna ja tukena. ja nopeasti saatiin apua kun huomattiin, ettei synny itsekseen vaan tarvitaan imukuppi.

Toinen oli sitten sektio ja se oli positiivinen kokemus. Todella asiantuntevaa hoitoa ja yksi anestesiahoitaja pään vieressä kertomassa kokoajan mitä tapahtuu ja kyselemässä olotilaa. Kipulääkettä sai kipupumpun lisäksi tarvittaessa ja ekat ylösnousut sektion jälkeisenä päivänä hoitui hyvin hoitajan avulla. Vauvaa pitivät ekan yön kansliassa jotta sain levätä päätä selväksi.

kaikin puolin positiiviset kokemukset, vaikka sairaala onkin pieni ja vain osa osastoista on nykyaikaisia. Hoitajat ovat kivoja.

Vierailija
4/6 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat suuret miinukset tulevat synnytysvastaanotosta (tyly kohtelu!!) sekä siitä, etten saanut levätä ensimmäisenä yönä vauvan synnyttyä, vaaan jouduin valvomaan kaksi yötä putkeen. Olin todella uupunut :(

Epiduraalin sain, vaikka synnytykseni olikin melko lyhyt (5h).

Vierailija
5/6 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen TAYSin synnärillä töissä kesäkuusta alkaen:)

Vierailija
6/6 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasto kyllä aika ankea paikka, perhehuoneesta ei toivettakaan, kauhee ruuhka ja henkilökunnassa oli aika tylyjä vanhempia naisia. Enemmistö onneksi mukavia ja asiallisia hoitajia. Päästivät onneksi pian kotiin lepäämään kun kaikki oli kunnossa.