Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G!! Nyt selvitetään yks asia lihavuudesta! Kaikki vastaamaan!

Vierailija
18.02.2008 |

Jonkun tutkimuksen mukaan runsaasti rasvattomia maitotuotteita käyttävät ovat hoikempia. Siis, Käytätkö runsaasti (n. 1L) rasvattomia maitotuotteita ja oletko ylipainoinen?

Mina vastaan en juo maitoa ollenkaan, olen ylipainoinen

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan juustoa käytän päivittäin (tavallista normaalirasvaista Edamia tms.)

painoindeksi 18.5

Vierailija
22/44 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myslin kanssa, rasvatonta luonnonjogurttia vauvansoseiden kanssa, muutaman Bulgarian jogurtti päivässä, kotijuustoa, kevytmaitoa ruoanlaitossa käytän jne... Kermaa ei käytetä, vaan sitä 15 % valmistetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun bmi 23, en juuri käytä maitotuotteita. Jos alkaisin juoda rasvatonta maitoa vaikka puol litraa päivässä niin laihtuisinko??

Vierailija
24/44 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten juuri se maito vaikuttaisi siihen hoikkuuteen? Jospa ne jotka käyttävät rasvattomia maitotuotteita käyttävät myös muita suht vähärasvaisia tuotteita?

Vierailija
25/44 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaalipainoinen, kun bmi on alle 25.

Vierailija:

Mun bmi 23, en juuri käytä maitotuotteita. Jos alkaisin juoda rasvatonta maitoa vaikka puol litraa päivässä niin laihtuisinko??

Vierailija
26/44 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kokonaisuus. Ei se mitä syö, vaan kuinka paljon.

En juo rasvatonta maitoa, koska pahaa, kuin vettä.

Ja normaali painoinen.

Pappa söi aina paljon perunoita ja läskisoossia ja oli luuta ja nahkaa

Teki ruumillista työtä

Vierailija
27/44 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri lihavat käyttävät eniten kevyttuotteita! Koska syövät muuten liikaa, yrittävät jostain kohti vähentää kaloreita. Hoikkien ei tarvitse.

Minä juon Ykkösmaitoa ja olen normaalipainoinen. En tosin käytä maitoa runsaasti.

Vierailija
28/44 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lievästi ylipainoinen.

Vierailija
29/44 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen normaalipainoinen, BMI 24-25.

Vierailija
30/44 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen juuri ja juuri normaalipainoinen.

Vierailija
31/44 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen alipainoinen BMI 17

Vierailija
32/44 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuassa usein ranskankermaa ja syön (täysrasvaisia)juustoja. Salaatissa usein fetaa tai mozzarella. Olen normaalipainoinen.

En itse usko, että rasvattomat tuotteet on kovin terveellisiä tai niitä syömällä jotenkin laihtuisi. Mieluummin vähän oikeaa ja hyvää ruokaa, kun paljon käsiteltyjä tuotteita.

Noudatan aika tarkkaan lautasmallia, niin että puolet ruuasta on salaattia tai juureksia raasteena. Sitä tehdään joka aterialle ja siihen tehdään kunnon öljypohjainen kastike itse.

Vierailija
33/44 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen.

Vierailija
34/44 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikas pullukka olen

Vierailija
35/44 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tadaa...

olen ylipainoinen.

Vierailija
36/44 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän rasvaisia+normaalirasvaisia maitotuotteita. En käytä minkään tuotteen laihis-versiota. Ruuanlaitossa normaali kerma+voi+öljy tarvittaessa

175cm/60kg

Vierailija
37/44 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanakaisesti ja toinen ei ollenkaan. Kaksiviikkoa koehenkilöt säilöivät ulosteensa, jotka sitten analysoitiin, toisin sanoen niistä mitattiin rasvapitoisuus. Tämän tutkimuksen mukaan koehenkilö, joka oli nauttinut maitotuotteita, tuotti rasvaisempaa ulostetta kuin maidoton koehenkilö, joten maitotuotteet sitoivat enemmän rasvaa itseensä ja poistuivat luonnollista tietä.

Vierailija
38/44 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin harvoin kun juon maitoa, juon punaista maitoa. Valitsen aina täysrasvaisen vaihtoehdon juustoissa ja jugurteissa. En usko vähärasvaisten tuotteiden terveellisyyteen, koska niiden luonnolliset ainesosat on korvattu lisäainella. Painoindeksini 19.

Vierailija
39/44 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytän yleensäkin hyvin vähän maitotuotteita. Olen reilusti ylipainoinen. Liikun kyllä ja yritän syödä säännöllisesti ja kohtuullisesti

Vierailija
40/44 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä myöskään rasvattomassa jogurtissa. Kannattaa käyttää järkeä - maitorasva aiheuttaa tukkeutuneita verisuonia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän