G!! Nyt selvitetään yks asia lihavuudesta! Kaikki vastaamaan!
Jonkun tutkimuksen mukaan runsaasti rasvattomia maitotuotteita käyttävät ovat hoikempia. Siis, Käytätkö runsaasti (n. 1L) rasvattomia maitotuotteita ja oletko ylipainoinen?
Mina vastaan en juo maitoa ollenkaan, olen ylipainoinen
Kommentit (44)
myslin kanssa, rasvatonta luonnonjogurttia vauvansoseiden kanssa, muutaman Bulgarian jogurtti päivässä, kotijuustoa, kevytmaitoa ruoanlaitossa käytän jne... Kermaa ei käytetä, vaan sitä 15 % valmistetta.
Mun bmi 23, en juuri käytä maitotuotteita. Jos alkaisin juoda rasvatonta maitoa vaikka puol litraa päivässä niin laihtuisinko??
Miten juuri se maito vaikuttaisi siihen hoikkuuteen? Jospa ne jotka käyttävät rasvattomia maitotuotteita käyttävät myös muita suht vähärasvaisia tuotteita?
Olet normaalipainoinen, kun bmi on alle 25.
Vierailija:
Mun bmi 23, en juuri käytä maitotuotteita. Jos alkaisin juoda rasvatonta maitoa vaikka puol litraa päivässä niin laihtuisinko??
vaan kokonaisuus. Ei se mitä syö, vaan kuinka paljon.
En juo rasvatonta maitoa, koska pahaa, kuin vettä.
Ja normaali painoinen.
Pappa söi aina paljon perunoita ja läskisoossia ja oli luuta ja nahkaa
Teki ruumillista työtä
juuri lihavat käyttävät eniten kevyttuotteita! Koska syövät muuten liikaa, yrittävät jostain kohti vähentää kaloreita. Hoikkien ei tarvitse.
Minä juon Ykkösmaitoa ja olen normaalipainoinen. En tosin käytä maitoa runsaasti.
olen normaalipainoinen, BMI 24-25.
olen juuri ja juuri normaalipainoinen.
ruuassa usein ranskankermaa ja syön (täysrasvaisia)juustoja. Salaatissa usein fetaa tai mozzarella. Olen normaalipainoinen.
En itse usko, että rasvattomat tuotteet on kovin terveellisiä tai niitä syömällä jotenkin laihtuisi. Mieluummin vähän oikeaa ja hyvää ruokaa, kun paljon käsiteltyjä tuotteita.
Noudatan aika tarkkaan lautasmallia, niin että puolet ruuasta on salaattia tai juureksia raasteena. Sitä tehdään joka aterialle ja siihen tehdään kunnon öljypohjainen kastike itse.
Käytän rasvaisia+normaalirasvaisia maitotuotteita. En käytä minkään tuotteen laihis-versiota. Ruuanlaitossa normaali kerma+voi+öljy tarvittaessa
175cm/60kg
samanakaisesti ja toinen ei ollenkaan. Kaksiviikkoa koehenkilöt säilöivät ulosteensa, jotka sitten analysoitiin, toisin sanoen niistä mitattiin rasvapitoisuus. Tämän tutkimuksen mukaan koehenkilö, joka oli nauttinut maitotuotteita, tuotti rasvaisempaa ulostetta kuin maidoton koehenkilö, joten maitotuotteet sitoivat enemmän rasvaa itseensä ja poistuivat luonnollista tietä.
Silloin harvoin kun juon maitoa, juon punaista maitoa. Valitsen aina täysrasvaisen vaihtoehdon juustoissa ja jugurteissa. En usko vähärasvaisten tuotteiden terveellisyyteen, koska niiden luonnolliset ainesosat on korvattu lisäainella. Painoindeksini 19.
ja käytän yleensäkin hyvin vähän maitotuotteita. Olen reilusti ylipainoinen. Liikun kyllä ja yritän syödä säännöllisesti ja kohtuullisesti
eikä myöskään rasvattomassa jogurtissa. Kannattaa käyttää järkeä - maitorasva aiheuttaa tukkeutuneita verisuonia.
ainoastaan juustoa käytän päivittäin (tavallista normaalirasvaista Edamia tms.)
painoindeksi 18.5