Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

L&B vaatteista

Vierailija
18.02.2008 |

Mikä tekee L&B:n vaatteista ostamisen arvoisia? Mielestäni ovat kohtuuttoman hintaisia, yhden lastenmekon hinnalla saa kolme tai neljäkin mekkoa jostain kaupasta. Kasvavalle lapselle en ostaisi ja itseni päälle en pukisi niistä mitään. Olin ensimmäistä kertaa kutsuilla ja olin pyörtyä niistä hinnoista ja vielä sen tähden, että mielestäni vaatteet eivät olleet edes kovin kauniita. Kamalia värejä joissakin vaatteissa. Kertokaa te L&B:iin ihastuneet, miksi? Jotkut tuttavani ostavat monta kertaa vuodessa niitä kuteita, vielä kotiäidit. Luulisi olevan rahalle järkevämpääkin käyttöä. Ei minulla kotiäitivuosina ollut sellaiseen rahaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä maksa lapsen paidasta 20 e....

Vierailija
2/5 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napeissa ei myöskään käytetä nikkeliä jne.

Vaatteet ovat erittäin kestäviä. Ihmisiä ihastuttaa juuri se vaatteiden yksinkertaisuus ja selkeät iloiset värit.

Ei prinsessoja, ei örkkejä, ei röyhelöitä, ei neonvärejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävät pitoa ja pesua, pitoa ja pesua paljon paremmin kuin halpisvastaavat. Kaikki L&B-vaatteet eivät kyllä mielestäni ole laadultaan yhtä huippuja (poolot, sukkikset).

Jotkut ostavat L&B:tä myös ekologisuuden (myrkyttömyys materiaaleissa, väreissä ja valmistuksessa) takia + sen takia, ettei niitä teetetä halpatyövoimalla.

Vierailija
4/5 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

värit ovat keskenään yhteensopivia sesongista toiseen ja tyyli sama, eli ei tule paripuolia vaatteita vaan kaikki saadaan käyttöön. Useat ovat myös aika hyvin unisex-vaatteita, paitsi tietenkin mekot. Eli voi kierrättää veljeltä siskolle.

Hinta on kyllä kamala, ei ole ikinä rahaa ostaa niitä niin paljon kuin haluaisin. Tyyli ja laatu miellyttävät ja tosiaan, ympäristöystävällisyys on aika tärkeä arvo tänä päivänä. NIitä kankaita ja neuloksia ei myöskään ole kudottu eikä ompelutyötä tehty kiinassa, vaan EU:n alueella.

Vierailija
5/5 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei mut ooks nähny tätä mustavalkoraidallist L&B mun (20v) päässä??