Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***TOUKOTUHISIJAT VKO 8***

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha kasvaa ja flunssa ei hellitä. Tuntuu että mene toiseen poskionteloon vaikka lääkekuuri päällä.

Tympäsee, kun lapsilla alkoi uimakoulu ja vois itsekin lillua vedessä rauhassa niin ei viitsi kun on niin flunssa.

Vauvelille en ole ostantu mitään tai edes katsellut valmiiksi vanhoja. Ajatuksena on että sitten kun mammaloma alkaa niin sitten. Niin sitten on myös suunnitelmissa suursiivousta. Saahan sitä aina suunnitella.

-Pikkukolmonen3 ja massu 29+5-

22/23 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerranki aikaa pinoutua, vietän " sairaslomapäivää" kotosalla. Ite en sairasta, vaan kuopus kuumeilee :o( Eilen ihan yllättäen nousi kuume ja pysy sitkeesti (lääkityksestä huolimatta) päällä koko päivän ja illan, mies oli kotona hoitamassa. Tänään mä sit vuorostani jäin kotiin, pientä lämpöilyä edelleen tytöllä on, mut ei niin korkeaa kuumetta ku eilen. Tiedä sitte, mikä pöpö iskeny, ku mitää varsinaista sairautta ei oo, lämpöö vain (siis ei oo kipee mistää, ei oo nuhanen eikä muutakaa). Ja voitteko kuvitella, että tämä on mun elämäni ensimmäinen sairaslomapäivä!!! Siis en oo koskaa aikasemmin ollu päivääkää sairauden takia pois töistä... Ihmeen vähällä sitä on päässykki!?! Jotenki on vaan lastenki sairastelut osunu niin kohdilleen, että oon ollu muutenki vapaalla/mies on ollu vapaalla tai sit mies on jääny suosista kotiin hoitamaan. Siitä täydet pisteet hänelle - kysehän ei ole edes hänen biologisista lapsistaan.

Noh, anyway, toivottavasti pieni ny tuosta paranee.

Ronnikalla sielä kuulosti lähipiirissä olevan melkolailla surullisia asioita, jaksamista niiden kanssa!

Mä kans oon lueskellu helmikuisten pinoa ja luin kans siitä surullisesta tapauksesta...jotenki tuli vaan mieleen, että niinhän se on; kukaa ei voi tietää kuinka käy ja mitä tapahtuu. Toivossa vaan täytyy elää ja yrittää olla liiaksi murehtimatta etukäteen.

Mekin asutaan maalla ja lähimmät naapurit on jo komeesti yli 60:n, vanhapiika ja vanhapoika :o) Toinen asuu meistä 300m päässä ja toinen vähä kauempana. Muut " naapurit" onki sit vielä kauempana... Lapsiperheitä ei ihan lähellä edes asu, mut mua se ei haittaa - nautin täysillä maalla asumisesta. Sosiaaliset kontaktit tosiaan taitaa taasen äitiysloman aikana jäädä melko vähäisiksi (mä ku oon vielä niin huono lähtemään mihinkää perhekerhoihin tms.), mut aikansa kutaki... Et siinä mieles mäki olisin mielelläni töissä ihan loppuun asti (siis äippäloman alkuun), vaikka osittain melko raskasta (fyysisesti) työtä teenkin.

Viime viikolla oli se lääkärineuvola ja kaikki oli ihan ok. Paikat oli supisteluista huolimatta kiinni ja kiinteät. Hyvä niin. " Hemppa" oli laskenu 117, ja alotinki sit ny syömään rautaa... Aina ku muistan...eli ei ihan joka päivä tuu otettua...!?!

AlmaElmeri on vilkas kaveri ja liikkeitä tuntuu kyllä välillä niin kokonaisvaltaisesti joka puolella masua, että luulisin sen treenaavan haara-perushyppyjä sielä... Ei kyllä yhtää osaa sanoa, miten päin kaveri sielä majailee. Tai siis taitaa kyllä majailla vähä kaikinpäin, kuinka kulloinki. Maha vain hytkyy ja heiluu voimakkaimpien liikkeiden tahtiin ;o) Hauska kattella.

Me ei olla kans mitää laitettu/hommattu vauvaa varten vielä. Koko ajan vain ajattelen, että " ehtiihän sitä" , ja sit tuleeki se loppukiirus... Miten musta on tullukki näin saamaton!?!

Tai joo, ollaan me autonvaihtopuuhissa oltu, ihan vauvantuloa ajatellen... Me ku ei sit edes " perusporukalla" mahduta enää tohon 5-hengen autoon, ni ollaan tila-autoja kateltu, ja nyt taitaa käteen jäädä semmonen 7lle rekisteröity farmariAudi. Toisena autona meillä on tommonen 10hengen linjuri, ku välillä meitä on se 8 tyyppiä matkassa (ja toukokuus sit 9), ja mietittiinki vähä toista linjuria kaveriksi (edullinen pitää, ku ei mee dieselveroa eikä käyttömaksua), mut tultiin siihen tulokseen, että on se pienemmällä porukalla kuitenki mukava lähtee vähä pienemmällä pirssillä liikenteeseen... Ja ku tommonen helmi ny löydettiin, ni mikäs siinä :o) Tietääpä taas miksi käy töissä!?! Eikä tarvi ihmetellä, mihin se tili katoaa :oP

Että tälläistä tällä kertaa.

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille!!

KK ja AlmaElmeri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava, että pikkuhiljaa tulee valoisampaa ja aurinkokin paistaa. Sillä on kumma vaikutus mielialaan.

Kylläpä on Ronnikan elämässä paljon surua. Voimia ja toivottavasti tästä eteenpäin jatkuu positiivisemmissa merkeissä.

Mä olen kanssa ajatellut, että sitten äitiyslomalla ehtii laittaa vauvan tavarat kuntoon, eikä raukan vaatteille sitäpaitsi ole edes paikkaa ennen kuin saadaan ostetuksi lipasto niille. Pinnasänkyä ei viitsi kasata kauheasti etuajassa, kun makuuhuoneessa on ahdasta ilman sitäkin. Auto pitäisi meidänkin vaihtaa isompaan, mutta kun ei tekis mieli laittaa rahaa siihen yhtään. Auton ostaminen on mun mielestä suurinpiirtein kuin laittais rahaa roskikseen. Ostettiin me sentään edestä täytettävä pesukone, johon saa sitten hoitotason päälle.

Ankkis rv29+1