Auttaako miehenne kotitöissä ja lastenhoidossa?
Mies, joka auttaa vaimoaan, on kullanarvoinen.
Eikä vaimokaan uuvu, seksi sujuu ja eikä vaimoa tarvitse vaihtaa niin usein.
Kommentit (10)
nro 3-
itsekin olen uupunut, kun en saanut miestä yhteistyöhön ajoissa...
t. ap
" Vierailija:
Mies, joka auttaa vaimoaan, on kullanarvoinen.Eikä vaimokaan uuvu, seksi sujuu ja eikä vaimoa tarvitse vaihtaa niin usein."
Että kun silloin tällöin " auttaa" oman perheensä ja kotinsa hoidossa, niin ei TARVITSE(?!) vaihtaa vaimoa ja saa helpottaa paineitaan silloin tällöin...
MISTÄ NÄITÄ KYNNYSMATTOJA OIKEIN SIKIÄÄ??!!!
meillä se ei ole mitenkään minun hommaani, missä tarvitsisin apua, vaan se on yhteistä, josta molemmat tekevät oman osansa.
ja kotitöihin osallistuminen on kyllä se paras ' esileikki' ;-)). Jaksaa vaimokin olla innostunut illan tullen muustakin kuin nukkumisesta, kun työt jaetaan sopivasti.
Enemmänkin voisi tehdä oma-aloitteisesti.
ne liitot voivat hyvin, missä jaetaan kotityöt.
Tästä käytiin ihan periaatekeskustelut silloin kun yhteen muutettiin. Silloin sovittiin, että kumpikaan ei ole toisen " orja" vaan yhdessä hoidetaan.
Olen nyt lasten kanssa kotona ja silti mies osallistuu. Tekee jopa välillä enemmän kuin minä...
siellä sanottiin kirjailija Claire Castillon suulla,
että:
" Kun naiset lakkaavat luopumasta vapaudestaan, ihmissuhteista tulkee yhä vaikeampia. Ympärilläni olevista pariskunnista ovat onnistuneet ne, jotka ovat saaneet apua lastenhoidossa ja kotitöissä."
(Olivia 3/ 2008, 29).
----
Meillekin on ostettu miehen työn takia lastenhoito- ja siivousapua, ja sujuu paremmin.
Miehen työn takia olen joutunut " uhrautumaan" omasta tilasta, silti en tunne olevani kynnysmatto.
Mutta hakekaa NUOREMMAT ja VIISAAMMAT, vaikka maksullista apua kotitöihin ja lastenhoitoon, se on koko perheen etu.
T. ap
Ei auta, vaan tekee oman osuutensa kuten minäkin. Tai oikeastaan, nyt kun mies hoitaa lapsia kotona, niin ehkä minä " autan" häntä kotitöissä?