KESKENMENON OIREET???
Hei!
Minkälaisia oireita on ennen keskenmenoa.
Minulla viimeyönä tuli " supistuksia" jotka vähä niinku poltteli ihan..aina kun makoi kylkiasennossa jalat vähä koukussa (lusikka-asento) niin silloin melkein kokoajan tuntui polttoja.ja alamahaa välillä vihloo/jomottaa.
Nyt rv 5+2
voisitteko ihanat ihmiset ihan rehellisesti kertoa minkälaiset oireet on ennen km.?
KIIIITOS
Kommentit (6)
Aamulla jo lurahti verta siteeseen. Vuoto oli koko ajan menkkojen tyyppistä, pelkkää verta ei hyytymiä juurikaan. Ei ollut kovin runsastakaan. Tosin mulla oli viikkoja vaan 5 ja risat
Aamulla ilman mitään ennakko varoitusta (kipuja tms) ruskeaa tuhrua. Koko päivän pientä vuotoa, ei kirkasta. Seuraavana päivänä ed. pientä vuotoa. Kunnes klo 15 selvät supistus kivut. Makasin sängyssä, oli niin kovat. Nousin ylös ja tuntui kun hulahti aivan hirveesti verta, siteestä läpi 15min päästä...Isoja hyytymiä ja jotain muuta myös tuli pari päivää...Spontaani keskenmeno on IRVOKAS!! Juuri niiden klönttien takia, (siis jos ajattelee mitä ne ovat tai mitä ne olisivat voineet olla). Pahimmat kivut loppu oikeestaan melko heti kun alkoi vuotamaan viimein kunnolla. Kivut kyllä jatkui siedettavämpinä, eli ei enää varsinaisina supistus kipuina
Minulla kaksi ensimmäistä keskenmenoa tulivat ihan täytenä yllätyksenä, ilman mitään oireita (paljastuivat vasta np-ultrassa) Kolmas km (rv 10) alkoi niukalla vuodolla, joka hiukan runsastui, mutta kaikenkaikkiaan oli hyvin kuukautisvuodon kaltaista.
Oliko sulla loppuneet sitten raskausoireet jossain vaiheessa? Eikö ollut minkäänlaista ennakkotunnetta alkion " kuolemasta" ? Kerrottiinko sulle millä viikolla alkio oli lakannut kehittymästä? Sori tiukka kysymystulva! Mulla rv 8+5 ja nyt tuntuu vähäisetkin raskausoireet loppuneen, mm. rintojem arists ja kuvotus nälän tullen...
Rv 6+1 käytiin ultrassa jossa todettiin elävä alkio oikeassa paikassa, mutta eihän se mitään takaa... Nyt on kyllä niin synkkis tunnelmat, mutta nämä saattaa olla huomiseksi jo mennyttä, mutta hitto jos ei ole, niin täytynee käydä ultraavan lääkärin pakeilla.
itselläni ei ollut mitään kipuja tai vihlomisia ensimmäisenä oireena vaan niukka verivuoto oli se mistä keskenmeno alkoi. Verivuodon alkamisesta 4. päivänä keskenmeno sitten tapahtui. Voimakasta kipua oli vain tuona ko. päivänä, ei ennen sitä.
Voimia sinulle ja toivottavasti kaikki menisi hyvin.
Itselläni alkoi keskenmeno verisellä vuodolla joka koveni koveni ja koveni. Kipu tuli mukaan kyllä jo aika pian vuodon alettua ja sekin koveni samaa tahtia, kuin vuoto.