Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SYYSSISSIT viikolla 8, ma-ke

18.02.2008 |

Ensimmainen olen sitten tanan...

Ei ole paljon kommentoitavaa, apinaemolle piti sanoa etta kuulosta paljon meidan esikoiselta se teidan vauveli. Hirvea puuha oli se nukkuttaminen. Olis varmasti sama ukonkin kanssa, mutta han nukku paikkarit matkarattaissa. Siis 2kk iasta lahtien olen laittanut rattaisiin (sisalla) ja rullaan menemaan yli lattialistan (mies nauraa etta junassa...) edes-takas. Itse siis luen samalla jotain tai olen netissa. Ja kun vahaisen heraa, niin taas rullaan, saan piedennettya unia (ei aina). Kuulostako hullulle? Kai se vahaisen on, mutta en tieda miten han muuten nukahtais... ja en kylla jaksaa sylissa pidella.

Tama kaupunki on koolta pieni, mutta asukaita ydinkeskustassa 1,5 miljoona ja lahikylien kanssa 6,6 miljoona. Isoin kaupunki 80km taalta, siella 9 miljoona asukasta. Mutta ei ole toisia lapsellisia expatteja, ei kansanvalisia kouluja, -tarhoja. Ihan hullu kun tanne tulin, huhhh. Mutta lumet sulaa ja kohta kevat ja siis kesa...

Torstaina Pekingiin, kerron myohemmin miten matka meni.

kewa ja ukko kohta 5kk

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/30 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pikku pakkanen ja auri paistaa! Muuten loistava hiihtolomakeli, mutta selumi vielä puuttuu.

Täällä neidin aamu aloitettu ekalla puuroaterialle. Riisihiutalepuuro päärynäsoseen kanssa maistui hienosti. Saas nähdä vaikuttaako aamupäivän uniin. Nyt bataatit kiehuvat, että saa lisää muonaa. Peruna ei niin maistu ja siitä tuntuu menevän masu tukkoon. Kaupan peruna-kukkakaali oli karsean makuinen mössö eikä maistunu neidillekään. Samaa veikkaan peruna-parsakaalille. Toistaiseksi on helppo tehdä itse, mutta kesällä kyllä kaupan purkit on helppoja, kun säilyy lämpimässä. Mutta silloin jo lihatkin kehissä, että eiköhän sitä makuakin löydy.

Dumle, miltä Mennin iho nyt näyttää? Oletko itse syönyt jotain erikoista? Toivotaan, että menee nopsaan ohi, eikä merkki allergioista.

Levinia, sataako siellä lunta? Kylmää varmaan kuitenkin!

Kewa, nukutusmetodisi kuulosti mun korvaan ihan normaalilta, kun on kaikenlaiseen tottunut! Tsemppiä sinne!!! Auri paistaa ja kesä lähestyy.

Joko isoimmat harjoittelevat syöttötuolissa istumista? Minä sitä jo odottelen! Helpottaa elämää.

Nyt menee neidillä hermo...

mukavaa päivää...

apinaemo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti on pikkusen pakkasta. Pihalla en tosin ole vielä käynyt. Luntakin näkyy pikkusen tiputtavan. Taitaa olla niitä olemattomia lumikuuroja mitä luvattiin eilen illalla.

Mies kävi äsken kahvipaussilla kotona. Oli hammaslekurissa käymässä. Siltä kun otettiin niitä hampaita pois, niin alkoi la iltana turpoamaan toinen poski, se mistä otettiin kaksi hammasta alhaalta. Kuvat oli otettu ja leikkaavalle lekurillekkin oli soitettu. Antibioottia sai ja jos ei helpota niin sitten pitää avata uudelleen. Toivottavasti siis ei tarvi avata...

Koskas muuten syöttötuolissa voi ruveta istuttamaan pieniä aikoja? Meillä siis ei vielä ole edes kokeiltu. Tuolikin on vielä varastossa. Pyllyn tilalla siis tosi iso pallo meidän herralla... Mitähän se kewa kyseli. En muista, mutta pitää vastata myöhemmin.

Meillä oli viimeyönä todella huono yö. Eka huono sitten 3 kuukauteen. Nti näki painajaista ennen puolta yötä eli olin itse juuri kerinnyt hyvin nukkumaan sellaisen tunnin. Sitten alkoi Eetu. Jutellut olisi vaikka kuinka ja, kun kukaan ei vastannut, niin sitten piti ruveta kitisemään. Tissiä suuhuun. Toisella kertaa en antanut enään tissiä vaan otin vieree. Voi mikä moka meikäläiseltä...no onneksi ei kuitenkaan opi tuosta yhdestä kerrasta. En siis halua opettaa yhtään, että vauvana olisi yön vieressä. Itse nukun sillon todella huonosti ja sitten siinä ollaankin pitkään. Neiti saa tulla viekkuun kun omillansa kävelee. Sama koskee pikku herraa, kun itse pääsee pois sängystä ja omillansa kävelee...

Mutta nyt herra kutsuu...pitääpi mennä palvelemaan.. :D

vm78 ja Eetu 0809

Vierailija
4/30 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä sitten oksensi keskimmäinen eli ainoastaa mies ja Peppi ovat säästyneet taudilta. Taudin kulku on kaikilla ollut sama, n. 10h on oksennettu ja sen jälkeen homma selvä. Nyt tuo viime öinen oksentelija juoksentelee iloisena ja reippaana ja vinkuu että sais katsoa videoita.

Unohdin muuten laittaa meidän 5kk mittoja, painoa on 7140g ja pituutta 66,4cm. Aika hintsusti oli kasvanut, painoa tullut kuukaudessa n. 300g ja pituutta pari senttiä. Painoa siis aika vähän mutta kun on neiti niin ei niin paljoa voi kasvaakkaan. Musta on vaan ihanaa kun ei oo sellainen iso järkäle kun meidän keskimmäinen painoi samassa iässä melkein 9kg.

Eilen pyörähdettiin katsomassa 2vrk ikäistä vauvelia ja voi luoja miten hän oli pieni (siis ihan normaalikokoinen vastasyntynyt). Peppi näytti siinä rinnalla ihan jättiläiseltä. Kyllä taas niin muistui pikkuvauva-aika mieleen. Toisaaltaan en yhtään kaipaa sitä vaikka peppi äärimmäisen helppo vauva olikin mutta toisaaltaan mielen valtaa ajatus että ehkä joskus kerran vielä.

Mies lähti aamusta vanhempiensa raksalle ja mä yritän täällä kotona saada vähän siivousta alkuun. Kauhee into saada matot ulos ja paikat puhtaaksi viimeistä piirtoa myöden. Pölyä tuntuu olevan kamalasti varsinkin silloin näkyy kun arska paistaa. Ikkunat on niin likaset että hyvä kun läpi näkyy. Eli kait tästä pitää hommiin lähteä.

minttupipsa ja peppi

Vierailija
5/30 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa pientä pakkasta, -4 täällä.

Uusi viikko käyntiin ja sikis huhuilenkin kaikkia taustailijoita ja muuten hiljaiseloa viettäneitä kertoilemaan kuulumisia!! HopHop ;)

Mites Haikarapolskan käsi? Oisko mahdollista saada pikainen selvennystä mitä on tapahtunut.. :P Mites Olivia on ottanut kiinteät vastaan, oletteko montaa jo maistellut?

(ei jaksa vanhoja juttujakaan selailla)

Fiia vielä imetyksin voimin porskutteli ja hyvä niin! Minäkin aloitin yllättävän aikaisin soseilut (4,5kk), en malttanut odottaa. Ajattelin ensin imettäväni sinne 6kk, kun maitoakin kerta riittää..

[b]Syöttötuoli[/b], olipa hyvä kun otitte puheeksi! Millasia syöttötuoleja teillä on tai minkä aiotte hommata?! Mietin pitäiskö santsata TripTrappiin vai ostaako joku perus " halpis" . Triptrapin hintakin oli noussut ihan järkyttävästi, 169e :O

Vm, mun käsityksen mukaan syöttötuoliin saisi laittaa 6kk. Minja kuitenkin oppi istumaan reilut 5kk, niin laitoin jo silloin. Hyvin tyynyillä tuettuna tosin. Kohtahan se on edessä.

Ei kait tässä muuta tällä erää. Neiti nukku yön taas hyvin ilman syöttöjä, vaikka heräs kyl jo 6.15. Niin ja ihottumaa ei enää eilen noussut, vaikka samaa sosetta sai. Annetaan nyt vielä se viikko loppuun, niin osaa sanoa varmemmin ettei tulis siitä.

Dumle ja Menni 2909 - Unilla vaunuissa.

Laitetaanpa muutama kuva vielä, kun niitä koneelle just laittelin.

http://www.aijaa.com/v.php?i=1619360.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=1619449.jpg Kuningatarsose, Nam

http://www.aijaa.com/v.php?i=1619452.jpg Tässä näkyy hentoisesti ihottumaa (ranteessa oli pahempaa)

Vierailija
6/30 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

+4° aamusta hrrr..........

Apinaemo: Sataa taalla ihan pohjoisessa lunta (ei joka vuosi) ja sinne sitten riennetaankin talvirientoihin oikein kunnon varustautuneena talvihaalareihin yms tekeen lumiukkoja! N. 250km pohjoiseen taytyy ajella vuorille, etta tuota ihmetta mennaan katselemaan. Viimeks kunnon lumivuosi oli 2003 muistaakseni. Joka vuosi sataa ihan jonkin verran, mutta aurinko on kumminkin niin voimakas etta samanpaivan aikana ehtii sulattaa sen pienen maaran noin yleensa. Tuolla vuorilla siis on ihan - asteitakin. Toinen paikka on jarvella keskimaassa, siellakin on miinusasteita useasti ja satelee lunta; sinne kuitenkin pidempi matka n. 500km joten ei ihan heti tule lahdettya...eika lumi kerry kinoksiksi asti.

Syottotuolia mulla ei oo ollu yhdellakaan naista. Ekaks oon syottany sitterissa, sitten siirrytty rattaisiin. Nyt jo Alli istuu joitakin aikoja rattaissa, kun tuossa sitterissa potkii itteensa ylos liikaa tai sitten valuu alaspain pois siita vaikka turvavyokin olis kiinni; tieda mika houdini taa on!?! N. 8kk iassa syotan sylissa, tai tuolilla vieressa.

Nyt heraileekin jo sangyssaan, tunnin tirsat otti. Joten voikaahan hyvin tahan uuteenkin viikkoon.

Ja hauskaa hiihtolomaa niille joilla se on!

- levinia ja Alli 5kk 8pv -

Vierailija
7/30 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

dumle:

Mites Haikarapolskan käsi? Oisko mahdollista saada pikainen selvennystä mitä on tapahtunut.. :P Mites Olivia on ottanut kiinteät vastaan, oletteko montaa jo maistellut?

(ei jaksa vanhoja juttujakaan selailla)

Selvennyksenä, että aikaisempia juttuja kädestäsi ei jaksanut selailla, ei kiinteistä ;)

Vierailija
8/30 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen kokeilti ja hienosti istui...

http://www.aijaa.com/v.php?i=1619569.jpg

Vierailija
9/30 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tripp-trapp on paras, jokaista euroa vaartti!!! laadukas, ei kaatuilee koskaan ja pitka-ikainen, kun aikuisetkin voivat istua. puulle muuten 7v takuu! saali kun on meidan oma suomessa, mutta kesalla sitten taas, voi olla etta esikonen ei antaa ukolla siella istua...

kewa ja ukko kohta 5kk

Vierailija
10/30 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi viikko ja uudet kujeet. Mullakin mieli parempi. samoin selkä. Silloin perjantaina selkä oli niin kipeä, etten pystynyt kuin itkemään. Nyt onneks helpottanut. Eilisen päivänkin olin vanhemmilla, niin oli enempi kantajia. Sai selkä levätä rauhassa. Jospa se tästä. Ranne on edelleen kipeä ja vaivaa etenkin öisin. Silloin ei taho pystyä peukaloa liikuttaa.

Ja ihanaa. Mies tulee viikonloppuna kotiin! Voi että mä olen onnelline. Lauantaina äitini tulee mun kanssa siivoamaan huushollin kunnolla ja leivomme samalla mustikkapiirakan miehelle.

Huomasin Dumlen kuvasta että Mennillä on samanlainen sitteri kuin Veslillä. meillä sitä ei ole käytetty vain moneen kuukauteen. Veslillä on fisher-Pricen keinu josta pitää hirveesti. Siinä poitsu ite keinuttelee itseään. On jostain oppinut senkin. heiluttelee jalkoja niin kovasti et keinu keinuu! On aika veikeen näköstä! Mä myinkin sen sitterin mun serkulle, jolla on laskettu aika huhtikuussa. Täytys käydä viemässä se mun tätille.

Ukko se istu kuin isot miehet syöttötuolissa! Meillä on samanlainen syöttötuoli kuin trop trap, muttei se ole se. Ostettiin cittarista ja maksoi mun mielestä 59,- Siitä kans saa sit tuolin vaikka aikuiselle. Aikeissa on hakea se varastosta joskus parin viikon kuluttua odottamaan istujaa.

Miten kuinka paljon teillä menee maitoa päivässä, kun syödään kiinteitä? Meillä Vesli on nyt pari päivää syönyt tosi huonosti tissiä, mut sitäkin paremmin kiinteitä. Tissi ei taho kelvata, niinkuin ennen ja kiinteiden yhteydessä juo vain noin 20 ml. Imetän sit kunnolla noin 2-3 kertaa päivässä ja muuten vaan on sellasia pikku imasuja. Yöllä sit syö kyllä tiheeseen, mut niistä koitan luopua.

Huomaa että mies on ollu poissa nyt pitkään. Sain puhelinlaskun joka oli 85,- Normaalisti noin 30. Olin lähettäny kuukaudessa yli 600 tekstaria ja puhunu noin 13 tuntia puhelimessa... Huh huh!!! no nyt se rauhottuu onneks aikalailla.

Mutta nyt menen katsomaan hetkeksi töllöä sohvalle ja rentoutuun. Jos vain suinkin ehin. Eilen ei oikein päikkärit maistunu. Toivottavasti nyt tänään nukkuis!

Uma ja Vesli torstaina 5kk

Vierailija
11/30 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas kirjuuttelemassa, kävin tilaamassa HMltä isoille pojille vaatteita. Tuntuu että nyt kaikilla pojilla jää vaatteet pieneksi.. Aika satsata uusiin, ja se on kyllä mukavaa!! 8) Varsinkin kun soppailuun on hyvä syy. Tietysti olis kivoin mennä itse paikanpäälle kauppaan mutta täällä " maalla" kun ei kovin paljoa kauppoja ole eikä kyllä tämän komppanjan kanssa siitä mitään tuliskaan. Kaikki on tyytyväisiä kun ostoksia voi välillä tehdä kotoa käsin.. 8)

Täällä pieni " pelko" nelosesta hiipii.. Vaikka minähän edelleen vauva-kuumetta poden. 8)

Ihania kuvia jälleen! Kiva niitä katsella.

Missäs on Piiu, Haikarapolska ym? Mitä kuuluu?

Kaikki hyvin jälleen täällä, väsymys vain jostain syystä on kova. Poika on iloinen tapaus. Aivan ihana hekottelija. Ei turhia itke. Väsyneenä saattaa vähän itkeä jos melu käy liian kovaksi. Hän liikkuu jo niin että kääntyy sujuvasti joka suuntaan ja näin myös pöyrimällä liikkuu paikasta toiseen. Lisäksi jaloillaan puskee eteenpäin, hyvin pieniä matkoja etenee mutta yritys on kova. Oon yrittänyt hänelle sanoa että kiire ei olis liikkelle mutta ei usko minua.. ;-)

No mutta, nyt ruoan laittoon ja syömään!!

Fiia ja jäpikkä 4kk ja 1vko

Vierailija
12/30 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiia, vai että pelko nelosesta... Onko oireita???? =)

Vinkkinä muuten koko poppoolle, että nyt alkaa olla se aika, että pienemme saavat omat " sipsit" kehiin. Siis sipsihyllystä löytyy maissinaksuja, jotka ovat pelkkää maissia, mutta maistuvat isommillekin lapsille. Oona äsken testas elämänsä ensimmäisen naksun! Kotimainen laatupaakarin tuote.

Et semmottii. Täällä ilta tummenee ja lastenohjelmat pyörii telkussa. Ei kummempia. Huonoja päiväunia takana kahdet... Olen siis asunut ulkona.

Nyt neidille vaippa. Ottaa tuolla ilmakylpyjä.

apinaemo ja oona 0709

ps. Syöttötuolissa saa istuttaa virallisesti puolesta vuodesta eteenpäin. Kokeilin tänään ja neiti oli ylpeä! Meillä on niemen tehtaiden klassikko, ihan olen ollut tyytyväinen. Siihen alkuun sellainen pienennin, joka käy muuten muoviseen vauvakeinuunkin alkuksi hyvin!!!

Vierailija
13/30 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikainen aamu jälleen. Minja viety eskariin ja pienempi tapaus nukkuu jo " aamupäiväuniaan" ;)

Menni oppi eilen syömään tuttia :P Kokeilin ihan huvikseen kun kitis illalla ja niin se vaan alko tuttia lutkuttamaan. Hassun näköinen, kun ei oo tottunut näkemään tuttia toisella. En tiiä onko mitään järkeä antaa enää tässä vaiheessa... Mutta saahan sitä kontrolloitua aika hyvin. Kun ei nyt vaan opeta et joka hetki on lutkutin suussa.

Juu, mutta ei kummempaa näin aikaisin aamusta :) Täytyy pestä pyykkiä oikein urakalla, kun kopat pursuaa! Ja laskuja itseasiassa olin tulossa maksamaan.

Tulkaapa jättämään tassun jälkenne pinoon!

Vierailija
14/30 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa vissiin ykätauti helpottaa. Mieheen ei toistaiseksi ole iskenyt. Peppi eilen illalla pulautteli vähän tavallista enemmän ja on kahdet löysät kakkat tehny. Muuten on kyllä syönyt normaalisti ja ollut muutenkin ihan normaali.

Fiia se tuossa mainitsi pienestä pelosta pikkuneloseen, mulla vähän sama olo... menkat myöhässä pari päivää mutta ei mulla nyt normaalistikaan ihan hirveen tasainen kierto ole. Nyt on ollu kyllä aika lailla 27-28 vrk ja tänään menossa tän kierron 31. päivä... Mut mulla oli viime viikon lopulla se mahatautikin, eiks sekin voi vaikuttaa? Kun ei tosiaan olla tehty mitään ilman ehkäisyä, meille kun nuo lapsukaiset ovat kovin helposti tulleet.

Mut nyt tartteis hilpaista suihkuun ja sitten pikkuneiti varmaan tahtoo jo aamu-unilleen. Jännää miten nyt vasta meillä alkaa rytmiä muodostua kun jotenkin mä muistan että poikien kanssa oli tosi aikaisin jo ihan selvä rytmi.

Syöttötuoli meillä on, ihan sellainen perinteinen. Pari kertaa on tyttö käynyt sitä kokeilemassa.

minttupipsa ja peppi

Vierailija
15/30 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinaemo: joitain oireita on, tosin ne voi liittyä myös kiertoon tms. Mutta mulla ei ole tietoa koska menkat alkais jos alkais ja jotain on ollut, u know. ;-) joten odotan vielä hetken ja testaan. Nyt kun miettii oireita, niitä tuntuu olevan paljon. Nippailua, päänsärkyä, huonovointisuutta nyt kaks päivää yms. Mutta en elättele liikoja toiveita. Kahtellaan! Ü

Ihana aurinkoinen päivä ulkona. Ja muuten, hyvää hiihtolomaa niille keillä se nyt on!

Ja ajatelkaa, kohta ekat sissit on jo 6kk. Vitsi kun aika rientää.

Tänään huhuilen Jondeliinia. Mitä kuuluu? Joka päivä jotakuta.. Ü

Apinaemolle vielä, jos Oona nukkuu ' huonosti' tai vähän päivällä, kuinka hän nukkuu yöt?

Dumle, kuinka Menni nukahtaa unille? Nukutatko syliin tai kuinka?

Aurinkoista päivää!

Fiia ja jäpikkä

Vierailija
16/30 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko laittaa kuva kun sain neidille valmiiksi villavaatesetin. Kyllä nyt kelpaa :)

http://www.aijaa.com/v.php?i=1625051.jpg

minttupipsa

Vierailija
17/30 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tunnelmat on alkuviikosta kivemmat kuin viime viikon lopulla.

Toivottavasti Risellan porukan taudit alkaa voittaa ja Minttupipsan pesua myös tervehtyy. Olikohan muita sairastupia? Minä putosin viime viikolla kärryiltä kaikkien sairastajien kanssa, tuntui että joka savussa oksennetaan tai niistetään.

Hyvä että Umakin olet paremmalla tuulella. Eikös 7 vkoa mennyt sittenkin nopsasti? Puhelinlaskusta; sen minkä euroissa häviää sen mielenterveydessä voittaa. Se on minun ja pohjois-karjalassa asuvan serkkuni motto. Eli pakkohan on jotain tehdä jos on ikävä tai sosiaalisessa pimennossa muuten vain.

Apinaemo kyseli täysimettäjiä. Meillä myös mennään pelkällä maidolla. Onhan meidän poika nuorimpia sissejä ja en halua aloittaa kiinteitä ennen ensi viikon sairaalareissua. Sen jälkeen katsotaan sitten.

Syöttötuolista. Meillä on kaksi trip-trappia ja olen fani. Äitini esim tykkää istua poikanen sylissään toisessa niistä. Tuoli on perusjämäkkä, sitä ei saa kaadettua ja on mielestäni loistavaa, että lapsi voi syödä oikealta korkeudelta ja jalat on tukevasti lattiassa. Meidän keittiön tuolit on sellaiset ettei minulla yllä itselläni jalat lattiaan. Ärsyttävää minusta. Haaveilen, että meillä olisi vielä joskus minulle sopivat tuolit. Harkitsemme siis kolmannen trip-trapin ostoa. Hirveät rahat kiinni tuoleissa, mutta silti.

Nyt porukka ulos! Auringon paisteseen.

terv peikkoäet

Vierailija
18/30 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä käyn ostamassa langat! Kiitos inspiraatiosta Minttupipsa. Kivalta näytti neuleesi. Sairaalassa on varmasti aika istua ja neuloa.

Vauvauutisista. Olisipas veikeää jos Fiia olisikin eka joka on uudelleen raskaana. Seuraamme tilannetta silmät kovana! ; )

Niin ja uudenvuoden lupaus raportti. Keittiö, ja olohuone suursiivottu. (kaappeja myöten) Siirryn työhuoneeseen seuraavaksi. Tämä onkin hirmuinen urakka. Kirjoja riittää tässäkin huoneessa. Kirjoja en ole ehtinyt lukemaan. Painoa on pudonnut vaivaiset kaksi kiloa. Kroppa on kuitenkin kiinteytynyt. Jalassani olevat farkut roikkuvat, se on tärkeintä. Kun vielä saisi selän kuntoon.

Nyt sinne ulos

peikkoäet

Vierailija
19/30 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttupipsa oli kutonu ihanan setin! Mä en ole ehtiny kutomaan synnytyksen jälkeen yhtään mitään...

Peikkoäet: kyllähän tää 7 viikkoa on ihmeen nopiaa menny. Toivottavasti seuraavat 7 viikkoa ei mene yhtä nopiaa, kun mies on kotona.

Onko kukaanmuu huomannu et H&M:n vaatteiden koot eivät pidä paikkansa? Mä olen ostanu paljon vaatetta Veslille ja kooto ovat ihan eriä kuin pitäs. 74 cm housut vastaavat 68 cm jne. Esim ostin fleece-asun toppapuvun alle. Koko oli 80cm ja menee nyt päälle, eikä ole edes liian iso! Ja muuten vesli käyttää kokoa 68. Enää en taho tohtia ostaa ainakaan housuja sieltä, tai jos ostan niin otan yhen koon isomman.

Tänään pitäs koittaa mennä salillekin. En uskalla laitteilla tehä varmaan mitään. Kunhan crossaroin noin 40 min. pakko yrittää pärjätä tällä selällä sunnuntaihin asti. Sitten onkin toinen käsipari täällä kantamassa poitsua.

painoa olen nyt saanu reilun 3 kg pois tässä 7 viikossa. Ihan tyytyväinen olen. Neuvolan ekaan punnituspainoon on jälellä vielä noin 3 kg. Mut maha on silti vielä valtava! Senkun sais pois niin hyvä ois. No jospa sitä kesällä ois paremmissa mitoissa.

Mutta nyt täytyy lopetella. Alka vesli varmaan kohta heräillä.

Vierailija
20/30 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(sanoinhan että palstaterrorin elämä sen kun jatkuu; viitaten ainaiseen roikkumiseeni täällä)

Fiia kuulostelemme jännityksellä tilannettasi :D bdbdbdbd perinteiset peukutukset mukaan.

Menni nukahtaa usein miten tissille. Etenkin yöunille. Päivällä kyl hyvä konsti on myös pelkkä ulkovaatteiden pukeminen, joskus täytyy vielä pikkasen hyssyttää vaunuissa uneen. Tissitainnutus kuitenkin pääsääntöisesti :)

Minttupipsa ihanat värit noissa vetimissä! Meillä on innokas isomummu, joka tekee molemmille lapsille tiuhaan uusia villanuttuja. Ite en saa puikkoja pysymään edes kädessä. Teetkö paljon lapsille?

Peikkoäet, millos se operaatio olis edessä?

Uma, H&M:n lastenvaatteet on todellakin pientä kokoa. Mennille just tilasin 68 housut, jotka on tosi niukat lahkeista. Kuitenkin suurimmaks osaks Menni käyttää 62. Esikoisen kanssa oon kyllä tottunut ostamaan kokoa suurempaa sieltä, mut en muistanut enää Mennin kohdalla ;) Kannattaa aina vertailla ja luottaa myöskin jossain määrin omaan silmään, jos tuntuu et näyttää pieneltä. Esim. Tutan tuotteet on taas pikkasen reilumpia ja eurooppalaiset merkit taas pienempiä. Ex-lastenvaate myyjänä päässyt perille..

Nyt pyykkejä narulle..