Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis täytyykö johdon assistentinkin nykyään olla akateeminen?

Vierailija
17.02.2008 |

Aikas vaatimukset mun mielestä " sihteerille" . Pääseekö nykyään enää mihinkään työhön ilman yliopistokoulutusta? Onko muussa tapauksessa ainoat vaihtoehdot alkaa myyntitykiksi tai yrittäjäksi jos meinaa tiliä tehdä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty assistentilla voi olla sellanen toimenkuva että akateeminen tutkinto on hyvä mutta tuskin voit yleistää että kaikkialle se vaaditaan.

Vierailija
2/5 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos assistentti tapaa päivittäin ulkomaalaisia asiakkaita, niin ei siinä juuri peruskouluenglannilla pärjää - puhumattakaan asioiden sopimisesta puhelimessa tai sähköpostilla. On hyvä myös olla yleistietoja, joita ei pelkästään ammattikoulutodistuksella ole saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä että akateeminen / tehtävään soveltuva koulutus. Mut kuka akateeminen nyt sit sihteeriksi alkais? Itse olen vain tradenomi ja sillä koulutukella ei tosiaan tunnu huipputyöpaikkoja löytyvän. ap

Vierailija
4/5 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistossa ei saa sellaista koulutusta, joka vastaisi kyseistä työtä. Kieliä voi lukea amk-tasollakin ja suorittaa vaikka koko tutkinnon vieraalla kielellä.

Vierailija
5/5 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät siis ole akateemisia, mutta ammattikorkeakoulutasoisia.

Olen itse akateeminen, mutta humanisti. En voi kuvitella saavani koulutuksellani huipputason virkoja. Ei se nykyään niin mene, pääkaupunkiseudulla varsinkaan, että pitkä koulutus ja hyvä yleissivistys takaisivat loistotyön ja hyvän palkan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi