Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen sisko on laittanut facebookin kuviin myös meidän lapsen kuvat. Tuoduinko turhaan?

Vierailija
21.11.2008 |

Huomasin äsken että miehen sisko on laittanut facebookissa esittelemiensä kuvien joukkoon meidän lapsen kuvan. Itse on lapseton. En itse ole laittanut lapseni kuvaa nettiin, joten raivostuttaa ihan mielettömästi että joku laittaa lupaa kysymättä mun lapsen kuvan jonnekin. Tolla siskolla on kavereina facebookissa ihan mieletön määrä lähinnä ulkomaisia miehiä... Oletan, että ainakin kaikki hänen kaverinsa pääsevät kuvia katsomaan...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupa on AINA kysyttävä.

Vierailija
2/19 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytty on, mutta en anna laittaa lasteni kuvia nettiin enkä lehteen. Nettikin on täynnä ties mitä pedofiileja ja omasta nuoruudesta muistan kuin yksi pedofiili oli huomannut mun siskon kuvan lehtijutussa. Alla luki siskon nimi, mutta niin vaan se silti osasi soittaa just meille ja kysyä siskoa. Soitteli sitten monta kertaa päivässä...yökh.. Lopulta poliisi sai sen loppumaan. Ja niin kuin suomessa on tapana niin sama lastenahdistelija oli vauhdissa taas vuoden päästä. Ei niitä mitenkään kuriin saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteen kun olen poistattanut heillä kaikki meidän perheeseen liittyvät kuvat naamakirjasta. Emme laita niitä itsekään sinne niin en siedä sitä muiltakaan. Kuinka tolloja ihmiset voi olla että laittavat ylipäätänsä toisten kuvia nettiin lupaa kysymättä????

Vierailija
4/19 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta rajannut että vain ystäväni näkevät kuvan. Ystävät ovat kylläkin vain lähipiiristä, ei mitään laajaa kirjoa..

Vierailija
5/19 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

netti on lapsien kuvia pullollaan, samoin lehdet ja mainokset.

Vierailija
6/19 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin lykkää toisen lapsen kuvia nettiin. Itse ehkä antaisin, mutta todellakin olettaisin, että kysytään lupa.

Vierailija
7/19 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en jaksa ymmärtää miksi tämä on joillekin niin iso asia, ihan mielenkiinnosta kyselen. Itse en laittaisi muiden kuvia ilman lupaa mutta ei mua kyllä haittaa jos joku muu laittaa meidänkin kuvia. Tietty mitään alastonkuvia en laittaisi mutta muuten sen ei ole väliä.

Vierailija
8/19 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

F-bookissa useimmilla käyttäjillä vain kaverit pääsevät näkemään tietoja ja kuvia, ja mitä pahaa siellä on joidenkin anonyymien lasten kuvista? Te olette hysteerisiä... Jos te menette vaikka isoihin häihin lastenne kanssa, niin onhan sekin mahdollista, että siellä joku tutuntuttu on heti kieli pitkänä. Mä en edelleenkään käsitä, mitä pahaa on laittaa vaikka naapurin muksun kuva nettiin, jos kerran siinä ei edes osoitetta tai nimeä lue. Ja jos sivun näkyvyys on vielä rajattu... Ei tajuu. Ja en ole tyhmä vaan en ymmärrä tuollaista omituista ylivaromista.

Vierailija
9/19 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekkin joutunut "ojentamaan" mieheni siskoa, kun meni lupaa kysymättä laittamaan lapsieni kuvia omaan Facebookiin. Ymmärsi ja poisti kuvat.

Vierailija
10/19 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, todellakin suuttuisin! Mä en myöskään halua oman lapseni kuvia nettiin. En laita itse enkä hyväksy, että kukaan toinenkaan laittaa.

Vierailija
11/19 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista parin päivän päästä.

Vierailija
12/19 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako laittaa kuvia, jossa meidän lapsi on mukana.

Vierailija
13/19 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään halua lasteni kuvia nettiin!!!

suuttuisin (ja mieheni suuttuisi vielä enemmän!!!)

Vierailija
14/19 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies parhaillaan lentokoneessa joten en voi hänellekään asiasta raivota :)

Tosiaan kihisen raivosta, kun en muutenkaan aina ihan ymmärrä ko. ihmistä ja hän on perheessä ketä pitää "ymmärtää"

Vierailija
15/19 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenekään kuvaa ei saa laittaa nettiin kysymättä ensin lupaa. Munkin kaveri laittoi kerran yhteiskuvan jossa minäkin olin nettiin. Mä sattumalta sen huomasin vaikken sivuilla juuri koskaan käy. Jossain keskustelussa muutaman päivän päästä sanoin kun keskustelussa tuli sopiva kohta etten halua kuviani nettiin. En maininnut että olin nähnyt kuvan, eikä hänkään että oli sellaisen laittanut. Hän poisti sen seuraavana päivänä.

Vierailija
16/19 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tulipa mieleen - minulla on lapseton ystävätär joka mielestäni vähän liikaakin omii meidän lapsia. Vaikka tekeekin sen aina auttamisen merkeissä... Pitääpä käydä katsomassa ettei hänen facebookista löydy meidän lapsia. En ikinä hyväksyisi.

Vierailija
17/19 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nyt nakukuvia laita, niin en osaa olla noista pahoillani.

Vierailija
18/19 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei toisten lasten kuvia ilman lupaa.

[

i]Jos ei nyt nakukuvia laita, niin en osaa olla noista pahoillani.

[/quote]

Vierailija
19/19 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ja lasteni yksityisyys ovat todella tärkeitä minulle, en mistään honnasta suostuisi että meidän "perhealbumin" kuvia levitettäisiin julkisesti.