Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää huomenta kaikille

Vierailija
19.03.2023 |

Facea selatessani mietin mitä onnellisuus on itse kullekin. Se on varmaan sitä, että on tyytyväinen siihen, mitä on eikä havittele sellaista, mikä puuttuu.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö järkeä , se kasvattaa särkeä!!

Vierailija
2/11 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö järkeä , se kasvattaa särkeä!!

Söin eilen savustamaani lohta.

Vierailija
4/11 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuus on tasapainoa. Minulle se tarkoittaa sitä, että kaikkiin ihmisiin on välit kunnossa. En kanna vihaa tai kaunaa ketään kohtaan. Koti on kunnossa ja velaton. Talous on kunnossa. Rahaa on hyvän puskurin verran. Koko perhe terveenä. Voidaan lähteä matkoille, kun halutaan. Käydä syömässä vähän paremmissa ravintoloissa j.n.e. Tärkeintä on vaalia hengellistä elämää, että saa rakastaa kaikkia ja toivoa hyvää kaikille ihmisille.

Vierailija
5/11 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imase ap perärööriä.

Vierailija
6/11 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellisuus on tasapainoa. Minulle se tarkoittaa sitä, että kaikkiin ihmisiin on välit kunnossa. En kanna vihaa tai kaunaa ketään kohtaan. Koti on kunnossa ja velaton. Talous on kunnossa. Rahaa on hyvän puskurin verran. Koko perhe terveenä. Voidaan lähteä matkoille, kun halutaan. Käydä syömässä vähän paremmissa ravintoloissa j.n.e. Tärkeintä on vaalia hengellistä elämää, että saa rakastaa kaikkia ja toivoa hyvää kaikille ihmisille.

Toisin sanoen raha = onnellisuus.

Vierailija
7/11 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö pullia, se kasvattaa kullia.

Vierailija
8/11 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin! Ja vielä kun puuttuu kateusgeeni niin kaikki on hyvin.

Vierailija
9/11 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle onni ainakin on juuri sitä. Tässä hetkessä hyvä.

Vierailija
10/11 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen raha = onnellisuus.

Riittävä toimeentulo. Minulle se merkitsee sitä, että pystyn maksamaan laskuni ajallaan ja ostamaan ruokaa. En tarvitse uusia vaatteita, autoa ei ole eikä tarvitse pitää huolta muista kuin itsestäni.

Vierailija
11/11 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle onni ainakin on juuri sitä. Tässä hetkessä hyvä.

Ja terveys. Kunpa ei sairastuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan