Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska testata IVFän/ PASin jälkeen luotettavasti ?

17.02.2008 |

Moi,

Testasin eilen pp 11 negan, PAS hoito siis kyseessä. Onko kellään tietoa, koska hCg:tä olisi sen verran elimistössä, että voidaan sanoa onko peli selvä. Tuo klinikan veritesti pp 14 on ilmeisesti varmuuden vuoksi riittävän myöhään, kuvittelisin että tilanteensa voisi aiemminkin päätellä kotikonstein.

Haluaisin jo surra pettymyksen rauhassa pois, mutta takaraivossa jyskyttää kuitenkin se toivon kipinä...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina testannut testipäivänä joka on ollut pp16 paitsi viimeksi oli testipäiväksi määrätty pp14 mutta kuitenkin testasin jo pp11 acon 10:llä haalean plussan.

Kannattaa mennä siihen veritestiin sitten tiedät varmuudella onko jotain tapahtunut.

Itse menin vielä veritestiin pp14 vaikka en noihin hcg:hin luota kun viime plussassa hcg nousi hienosti aivan ajallaan mutta plussa olikin sitten kohdunulkoinen:(ja nyt sama pelko..

Tsemppiä ja toivotaan parasta lopputulosta

HH

Vierailija
2/2 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse testasin edellisessä raskaudessa pp 11 negan ja vasta pp 14 plussan. Poika syntyi 10/06. Meillä ei klinikalla ole veritestejä ollenkaan. Nyt uusi piinailu menossa pp6 ja en taida testata ennenkuin pp 14 jos vaan malttais. Meillä lääkäri sanoi tämän passin jälkeen, että voi testata kahden viikon ja kahden päivän päästä, eli silloinhan ois jo pp 16. Voi hyvin olla sinunkin tapauksessa, että vielä ei voi raskaus näkyä. Toivotaan näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme