Lue keskustelun säännöt.
Mä laitoin palautteen sincityyn, kun vibra hajos muutaman käyttökerran jälkeen.
16.02.2008 |
Ei vaan toimi, ja joo, patterit on vaihdettu. Saakohan sieltä uutta? Vai pitääks toi käytetty palauttaa eka =) Liikkeestä ostettu, eikä oo mitään kuittia enää...
Kommentit (2)
Eikä nyt viiti olla parin viikon välein uutta ostamassa! Eikai niiden kuitenkaan ole tarkoitus noin äkkiä hajota? ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
senkun ostaa uuden.