Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä laitoin palautteen sincityyn, kun vibra hajos muutaman käyttökerran jälkeen.

Vierailija
16.02.2008 |

Ei vaan toimi, ja joo, patterit on vaihdettu. Saakohan sieltä uutta? Vai pitääks toi käytetty palauttaa eka =) Liikkeestä ostettu, eikä oo mitään kuittia enää...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

senkun ostaa uuden.

Vierailija
2/2 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä nyt viiti olla parin viikon välein uutta ostamassa! Eikai niiden kuitenkaan ole tarkoitus noin äkkiä hajota? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän