Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko miehen nuolla pyllyreikääsi?

Vierailija
16.02.2008 |

Tuntuu kivalta mutta toisaalta aika oudolta... tuhmalta

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaat ihmiset himoitsevat paskaa. Mieltymyksiä on monenlaisia.

Vierailija
22/28 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ite olen tosta haaveillut, ja viime vikonloppuna baarista tapaamani mies nuoli toooodella ihanasti pyllyä ja pillua, ja uuuh, oli kyl ihanaaa:) Ja enkä kyl varmaan ollut todellakaan ees mitenkään kovinkaan puhdas, baarsta tulleina:9 Mutta mies näköjään nautti, koska en tosiaan ite edes pyytänyt tai mitään....mutta ihanaa oli...seuraavaa tapaamista odottaessa;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samalla pestä pillua ja persettä. Oma muija pesee ainakin pillun aina kun käy kusella, ainakin kotona. Persekin olisi hyvä pestä, koska doggy stylessä nousee muuten paskanhaju nokkaan varsin etovasti hyhhyh...

Vierailija:

Ja enkä kyl varmaan ollut todellakaan ees mitenkään kovinkaan puhdas, baarsta tulleina:9

Vierailija
24/28 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis ite olen tosta haaveillut, ja viime vikonloppuna baarista tapaamani mies nuoli toooodella ihanasti pyllyä ja pillua, ja uuuh, oli kyl ihanaaa:) Ja enkä kyl varmaan ollut todellakaan ees mitenkään kovinkaan puhdas, baarsta tulleina:9 Mutta mies näköjään nautti, koska en tosiaan ite edes pyytänyt tai mitään....mutta ihanaa oli...seuraavaa tapaamista odottaessa;)

Kuulostaapa kiihottavalta. Valitettavasti kaltaisiasi naisia on kovin vähän. Kukapa sitä nyt edes haluaisi nuolla täysin hajuttomaksi ja mauttomaksi pestyä pimppiä ja peppureikää. Onneksi sinä pystyt nauttimaan siitä, että sinua halutaan nuolla mahdollisesta likaisuudestasi huolimatta. :)

Vierailija
25/28 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi fantasiani on, että mieheni kanssa joutuisin kaapatuksi. Kaappaajat pakottaisivat kaappaajat pakottaisivat meidät nuolemaan toistemme peppureikiä ja mieheni nuolemaan minua miesten jäljiltä.

Vierailija
26/28 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies peppuni nuolemisesta kiihottuisikin, niin samaa tahtia minun himoni laskisivat, lopputuloksena olisi siis erittäin himokas mies valmiina seksiin ja erittäin tympiintynyt ja tylsistynyt nainen valmiina katsomaan Salkkareita. Onpa joku joskus tunkenut sormeaankin peppuuni, tuntuu vain lievästi epämukavalta, ei kiihota lainkaan.

Vierailija
27/28 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei täällä nyt kukaan varsinaisesti kiistelekään, ainakaan vielä.

Mua kiihottaa kovasti ajatus, on mieheni " vahingossa" mua lipoessaan lipaissut ihan ohimennen myös pepusta...huh mitkä väreet kulkivat kehoni läpi, musta ei vaan ollut pyytämään lisää. Mutta ehkä joskus uskallan !

Tunnin päästä näen mieheni ja hän saa kyllä mukavan vastaanoton kotiintullessaan....

Vierailija
28/28 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku ei se koskaan sitä tee =(

Mut onnex mun salarakas suostuu, harmi vaan ku nähdään niin harvoin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi