Tästä lähtien aion harrastaa VAIN seksisuhteita.
Pelkkää seksiä, seksin ja läheisyyden vuoksi. Ei parisuhdetta minulle, kiitos.
Eroan mieheni kanssa.
Meidän suhde on voinut pahoin jo pitkään. Mieheni ei ole arvostanut minua pätkääkään.
Nyt onneksi eroamme.
Päätin, että tästä lähtien voin tapailla miehiä (yhtä tai useampaa). Mutta vain miehiä, jotka täyttävät seuraavat kriteerit:
-Mies haluaa pitää minua yhden yön kerrallaan kuin kuningatarta
-Mies vie minut hotelliin, viettää ihanan illan ja yön kanssani, aamulla näkemiin ja sovitaan milloin seuraavaksi nähdään
-Mies ei tuo edes hammasharjaansa luokseni
-Mies ei pyydä päästä elämääni sisään yhtään enempää kuin satunnaiset tapaamiset
-Miehen on oltava edes sen verran varakas, että minä en joudu kustantamaan omia ruokiani/juomiani treffeillä (kuten oman mieheni kanssa, prkl!)
Jos tälläisen läydän, minä annan puolestani hänelle:
-Mukavaa seuraa
-Luottamuksellista seuraa
-Seksiä, seksiä, seksiä.. seksiä..
Näin olen päättänyt. Minä en halua enä parisuhdepaskaa, kuten ei varmasti moni muukaan.. haluan vain läheisyyttä, seksiä, hetkellistä etäisyyttä arjesta.. Hengähdystauon, jolloin lataan itseäni kestämään muuten normaalin arjen pyörteessä.
Kommentit (28)
Toimeksi aapee
Mä pistin kokeeksi seuran haku-ilmoituksen jossa haen miesseuraa... määrittämättömään tarkoitukseen ja vastauksia tuli 3 vrk:ssa yli 100 :)
Vierailija:
Toimeksi aapeeMä pistin kokeeksi seuran haku-ilmoituksen jossa haen miesseuraa... määrittämättömään tarkoitukseen ja vastauksia tuli 3 vrk:ssa yli 100 :)
samaa mieltä, siskoseni! Erosin vuosi sitten ja olen paljon onnellisempi kun tapaan muutamaa isohkoa melaa välillä, se vaihtelu on niin ihanaa sen jälkeen kun on vuositolkulla jyystetty samalla tavalla (kun muuten ei miehellä onnannut).
Satunnainen seksi on IHANAA! Mutta muistakaa kumit. hiv lisääntyy heteroiden keskuudessa!
vastauksena no 10:lle että mun puolesta saat tehdä peltotöitä niin paljon kun jaksat. Hapan puutteessa elävä äiti onkin hyvä äiti lapsilleen, niinkö?
ja no 11: kun vietin sen minuuttimunan-kaljamahan kanssa jo parhaimmat vuoteni, niin onpa ihanaa saada kunnon melaa, jotka vie pyykkiinsä omaan kotiinsa, eivätkä tule sen enempää mun hoidettaviksi ja syötettäviksi. Kyllä sen ex-minuuttimunan huushollia pyöritinkin ja tarpeita tyydytin ihan riittämiin. Soisinpa teillekin kunnot panot!
Eikä tämä äiti juokse huoraamassa. Lapset kun on isällään niin saanhan minäkin virkistyä ja tavata seuralaisiani, kuten myös exäni.
Vierailija:
: kun vietin sen minuuttimunan-kaljamahan kanssa jo parhaimmat vuoteni, niin onpa ihanaa saada kunnon melaa,
Miten miehen vartalon muoto ja ennenaikainen siemensyöksy-ongelma korreloi siviilisäädyn kanssa ?
Ihmettelee ei-no-11
Vierailija:
Vierailija:
: kun vietin sen minuuttimunan-kaljamahan kanssa jo parhaimmat vuoteni, niin onpa ihanaa saada kunnon melaa,Miten miehen vartalon muoto ja ennenaikainen siemensyöksy-ongelma korreloi siviilisäädyn kanssa ?
Ihmettelee ei-no-11
Moniko mies maksattaa naisella treffailun kustannukset ja väittää että 1) niin pitää olla ja että 2) ei ole mitenkään kaupanteossa seksin tiimoilta.
..tuota samaa haluaa lähes joka mies. Naiset ovat yleensä niitä takertujia. Yli kolmekymppiset naiset ovat pahimpia. Jos jo toisella tapaamisella aletaan puhua lasten hankkimisesta, niin minä ainakin pakenen paikalta niin kauan kun vielä pääsen.
Haluan vain hyvää seksiä, mutta miksi törmään aina takertujiin?