Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille kysymys naimisissa olevalta naiselta. Miehetkin saa kommentoida.

Vierailija
02.10.2008 |

Terve

Olen tällä hetkellä ollut yhdessä nykyisen mieeni kanssa kohta 15 vuotta joista 10 aviossa. Olen ollut täysin uskollinen. Viime koina on kitenkin ajatus vaihtelsta alkant viehättää.

Omasta taustastani sen verran että oma neitsyys meni 16 v. Ekan orgasmin aktissa sain kun olin 17v. Vietin aktiivista sukupuolielämää ja harastin yhden illan jutuja. Alussa ei ollut seksinautintojen takia vaan sen takia etä pönkitin omaa egoa kun miehet "halusivat ja kävivät kuumina". Joskus 17-18 tuli siten omat halut mukaan ja kokemusksia ketyin hteensä 48 kpl (mula tarkka päiväkirja) enen nykystä miestäni.

Nyt siis "hiljaiselon" jälkeen ajatus oman viehätysvoiman, ja kait naisellisuuden vallan, tesaaminen viehättää. Tottakai myös uteliasuus siitä miten nautia tuntemattoman kanssa seksistä. Uskon täysin vakaasti siihen että se on helpompaa nyt kun on kehittyneempi kuin nuorena. Ajatus kiehtoo ja on itse asiassa keväästä lähtien ollut mielessä. Olen ymmärtänyt ett miehillä on näitä ajatuksia mutta olenmo minä ainut nainen joka ajattele näin? Onko normaalia että onnelisessa aviossa asuva nainen oka oneksielämäänsä tyytyväinen herää haluamaan vierasta? Ajatukse kolkuttavat omatuntoa ja kän kamppailua siitä että ollalko uskollinen vai antaa himojen viedä.

Please, kommetoikaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikutat pinnalliselta naiselta jonka itsetunto kulminoituu ulkonäköön ja seksuaaliseen vetovoimaan. Usko pois, se ei kanna sua pitkälle.

Uskon että sinua ei kiehdo vieraassa niinkän seksuaalinen nautinto, vaan se että haluat testata haluaako joku vielä sinua. Haluaa, sen tiedät testaamattakin. Virittele halua oman miehen kanssa.

Vierailija
2/4 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

takana nykyisessä onnellisessa liitossa on suunnilleen saman verran kilometrejä kuin sinullakin, ja sitä ennen tuli vietettyä vauhdikkaampaa sukupuolielämää. Ja tunnustan, minäkin rakastin sitä, mitä sain miehissä tapahtumaan. Oma liitto on hyvä, seksielämä paranee kerta kerralta, mutta suhde vain alkoi jotenkin puuduttaa.

Viime keväänä juutuin sitten toisen miehen kaipuuseen täysin, ja aloin flirttailla kohtaamilleni miehille. Tätä en yleensä harrasta. Mutta loppujen lopuksi kävi niin, että kun aloin saamaan huomiota "tositarkoituksella" muilta miehiltä, kuihtui samalla oma haluni edes kokeilla ketään toista.

Ehkä haluni takana oli vain tarve kokeilla, vieläkö saan muidenkin miesten pään pyörälle. Niin kävi. Mutta sitä pidemmälle en kuitenkaan pystynyt enkä halunnut asiaa viemään. Oma mies muuttui yhtäkkiä taas huomattavasti kiinnostavammaksi, kun hän rinnastui vapaiden markkinoiden tarjontaan. Huomasin tehneeni oikean valinnan aikoinani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on hyvä suhde mieheesi, niin keskustele hänen kanssaan.

Voihan se olla niinkin, että antaa sinulle luvan kokeilla. Sitten olisi selusta turvattu, ja silloin se varmastikin tunuis hyvältä.

Kaikkein parhaimmalta tuntuu palata retkeltä, kun se on sallittu ja kotona odottaa hyvä vastaanotto.

Vierailija
4/4 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikää 37v ja olen ollut nykyisen mieheni kanssa yhdessä 11 vuotta.

Häntä ennen mulla on ollut neljä seksikumppania, yksi niistä pitkäaikaisempi.

Noin vuoden ajan on mullakin tehnyt mieli vierasta.. varsinkin erästä tiettyä.

Hän ei onneks ole suostunut tapaamisiin enkä tiedä ryhtyisinkö sellaiseen,

jos tosi paikka tulis. Mieli kyllä tekis ihan hirrrrveesti!

Muutenkin olen alkanut tosi paljon katseleen vieraita miehiä "sillä silmällä".

Pussaillut olen kolmen vieraan miehen kanssa viimeisen puolen vuoden

sisällä. Mut ei sen enempää..

Seksi kiinnostaa muutenkin nykyään enemmän ja se on omankin miehen

kanssa parantunut entisestään ;)