Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä lähtien aion harrastaa VAIN seksisuhteita.

Vierailija
16.02.2008 |

Pelkkää seksiä, seksin ja läheisyyden vuoksi. Ei parisuhdetta minulle, kiitos.

Eroan mieheni kanssa.

Meidän suhde on voinut pahoin jo pitkään. Mieheni ei ole arvostanut minua pätkääkään.

Nyt onneksi eroamme.

Päätin, että tästä lähtien voin tapailla miehiä (yhtä tai useampaa). Mutta vain miehiä, jotka täyttävät seuraavat kriteerit:

-Mies haluaa pitää minua yhden yön kerrallaan kuin kuningatarta

-Mies vie minut hotelliin, viettää ihanan illan ja yön kanssani, aamulla näkemiin ja sovitaan milloin seuraavaksi nähdään

-Mies ei tuo edes hammasharjaansa luokseni

-Mies ei pyydä päästä elämääni sisään yhtään enempää kuin satunnaiset tapaamiset

-Miehen on oltava edes sen verran varakas, että minä en joudu kustantamaan omia ruokiani/juomiani treffeillä (kuten oman mieheni kanssa, prkl!)

Jos tälläisen läydän, minä annan puolestani hänelle:

-Mukavaa seuraa

-Luottamuksellista seuraa

-Seksiä, seksiä, seksiä.. seksiä..

Näin olen päättänyt. Minä en halua enä parisuhdepaskaa, kuten ei varmasti moni muukaan.. haluan vain läheisyyttä, seksiä, hetkellistä etäisyyttä arjesta.. Hengähdystauon, jolloin lataan itseäni kestämään muuten normaalin arjen pyörteessä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroan joskus miehestäni, en aio enää koskaan aloittaa uutta vakavaa suhdetta. Aion vain deittailla.

Vierailija
2/28 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kelpaisi ihan pelkkä seksi vaikka niin että mies piipahtais silloin tällöin vaikka minun kotonani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huoria aina tarvitaan. Itekin voisin ostaa parit erät.

m31

Vierailija
4/28 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kadotat oman itsearvon samalla kun alennut miesten patjaksi. Meinaatko että mies antaa kaiken tuon kun jo tietää saavansa pillua.

Mutta onnea hankkeelle toivottavasti 10v päästä et kadu päätöstäsi kun et kelpaa enää kenellekkään kun maine kiirii.

N:32

Vierailija
5/28 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin mies niitä tarvii? Nehän vesittävät koko idean.

Vierailija:

Jos tälläisen läydän, minä annan puolestani hänelle:

-Mukavaa seuraa

-Luottamuksellista seuraa

-Seksiä, seksiä, seksiä.. seksiä..

Vierailija
6/28 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluan mukavan mieheni lisäksi rakastajan. Siis mielenkiintoisen miehen, joka näin soittaisi ja pyytäisi illalla ulos. Voisin soittaa miehelleni ja sanoa meneväni ulos ja olevani yön poissa perheenäidin velvollisuuksista. Rakastajani veisi minut syömään ja luokseen hotelliin yöksi. Voisin heittäytyä irti arjesta ja nauttia rakastelusta ja himon kohteena olemisesta. Aamulla heräisin, kävisin suihkussa rauhassa, istuisin aamiaisella rakastajan kanssa ja lähtisin töihin...

Mieheni saisi onnellisemman vaimon.

Rakastajani saisi seksiä ilman jälkipuheita.

Minä saisin repäisyn irti arjesta.

Vierailija
7/28 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä erotuksella, että en itse enää aloita parisuhdetta.

-ap

Vierailija
8/28 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vihaksi pistää. MIKSEI nainen saisi elää niinkuin moni moni mies elää??? Miksi naisen pitäisi olla vain kotona ja sietää mitä tahansa käytöstä mieheltään, kun haluaisi vain harrastaa seksiä eikä huolia mukaan?

Vierailija
9/28 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotanorsut taas heittämässä täällä femakko läpyskää hohhoijakkaa.. Aika paskat jutut.. Lapsikin saisi todella hienon äidin kun äiti käy aina vähän öisin huoraamassa että jaksaa tota niin kovin raskasta kotiäidin arkea hahaha! Naurettavia ruikuttajia nämä nykynaiset. Ennen maaseudulla vaimot autto viellä peltotöissä vaikka olikin kotiäitinä....

Vierailija
10/28 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- varattoman läskivatsan, joka varaa hotellin ja pyytää sinut maksamaan

- pesemättömän peniksen puhtaaksi nuoltavaksi

- minuuttimunan, joka laukeaa 5 sek päästä

- ikuiset valitukset " kun ei vaimo oo antanunna pitkään aekaan aiettä ko tekkee hyvvää"

- jatkuvaa pompottelua tapaamisten kanssa

- omituisiin aikoihin soittoja ja viestejä, kunhan itse muistat ettet soita " ko vaimo alkaa jottain eppäillä"

Vierailija
11/28 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Rakastajani veisi minut syömään ja luokseen hotelliin yöksi. Voisin heittäytyä irti arjesta ja nauttia rakastelusta ja himon kohteena olemisesta. Aamulla heräisin, kävisin suihkussa rauhassa, istuisin aamiaisella rakastajan kanssa ja lähtisin töihin....

heräisit ja huomaisit, että se rakastaja jätti sut kesken yön. Eikä kuitannut edes huonelaskua. Se lähti vaimonsa luokse, mutta sä taas jäät hotlaan. Todennäköisesti se sun äijäs sitten huomaa, että oot maksanut hotellilaskun luottokortilla, eli se on sit siinä.

Vierailija
12/28 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan vihaksi pistää. MIKSEI nainen saisi elää niinkuin moni moni mies elää??? Miksi naisen pitäisi olla vain kotona ja sietää mitä tahansa käytöstä mieheltään, kun haluaisi vain harrastaa seksiä eikä huolia mukaan?

Vierailija
13/28 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen haluaa seksiä, miksi sitä ei saisi ottaa sieltä mistä saa?

Vierailija
14/28 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen todellakin saa tehdä samaa kuin mies, meillä on siihen oikeus. Ja se ei tee naisesta huonoa äitiä, että ottaa vaan rakastajan, sen sijaan että ottaa kotiin paasattavakseen miehen joka ei annan lapsillekaan muuta kuin huonon esimerkin " miehestä" .

ONNEKSI on myös oikeita miehiä!!!!

Vierailija
15/28 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa yks nainen nimittäin sanoi haluavansa rakastajan oman miehensä lisäksi ! Ja se ei kai sunkaan mielestä ole sallittua niinsanotusti.

Vierailija
16/28 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olekaan kantamaan vastuuta itsestä eikä perheestään. Huoraavat vain. Kyllä kasvaa kunnon kansalaisia heidän lapsistaan kun äiti huoraa ja isä juo. miksihän lapset voivat pahoin.

Vierailija
17/28 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tuota samaa haluaa lähes joka mies. Naiset ovat yleensä niitä takertujia. Yli kolmekymppiset naiset ovat pahimpia. Jos jo toisella tapaamisella aletaan puhua lasten hankkimisesta, niin minä ainakin pakenen paikalta niin kauan kun vielä pääsen.

Haluan vain hyvää seksiä, mutta miksi törmään aina takertujiin?

Vierailija
18/28 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin miehen kanssa ulos, maksaisin itse, veisin miehen maksamaani hotellihuoneeseen ja pyytäisin häntä aamulla poistumaan upean yön jälkeen saatuani kaikkea mitä halusinkin. Miksi sen miehen siinä pitäisi maksaa?

Vierailija
19/28 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos nainen haluaa seksiä, miksi sitä ei saisi ottaa sieltä mistä saa?

Vierailija
20/28 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä totuus on huomattavan karu. Miestenkin kommenttina on, että ainoa tapa saada varmaa pillua on tason lasku. Sama pätee naisiin. Niitä " helmiä" ei juurikaan ole, paitsi unelmissa.

Vierailija:

Nainen todellakin saa tehdä samaa kuin mies, meillä on siihen oikeus. Ja se ei tee naisesta huonoa äitiä, että ottaa vaan rakastajan, sen sijaan että ottaa kotiin paasattavakseen miehen joka ei annan lapsillekaan muuta kuin huonon esimerkin " miehestä" .

ONNEKSI on myös oikeita miehiä!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan