Huomasin tuossa että naispuolisella kaverillani on aataminomena. Hmm!!!!?
Mutta hänellä on lapsi, biologinen lapsi. Ihan itse synnytetty.
Miten naisella voi olla aataminomena?
Hän on ollut aina miesmäinen, ei meikkaa koskaan, ei laita hiuksia, ei ikinä laittaisi naismaisia vaatteita tai kenkiä, vaatteet on aina ostettu miesten osastolta kenkiä myöten. Mutta tuo aataminomena?
Heräsi epäilyksiä mutta eihän... hänellä on se lapsi kuitenkin xD
Kommentit (68)
Oletko luullut, että vain miehillä on aataminomena?
Oliskohan suurentunut kilpirauhanen kuten esim. minulla. Voisin hyvin ollakin tuo kertomasi nainen, moni asia täsmää :)
Heh, kun klikkasin uudelleen tätä avausta, luki ruudussa "huoltokatko". Jäiköhän modella sormi suuhun tämän pulman kanssa? Kannattaa keskittyä vaan siihen bloggaamiseen, kullekin kykynsä mukaan.
aataminomena on vain miesten juttu, se lukee jopa raamatussa.
Onko nämä niitä ensimmäisen maailman "ongelmia" kun kavereissa on tuollaista "vikaa"?
Vedä siltä housut alas niin näet kumpi se on! Todella epäilyttävää ja outoa käytöstä kaveriltasi!
Kuka on niin vanhanaikainen että puuhuu"naismaisista ja miesmäisistä"
vaatteista tai käytöstavoista.
Olen nainen ja minulla on nuoresta pitäen mollottanut tuossa jokin, jota on aataminomenaksi sanottu. Voihan se olla kilpirauhanenkin. En ole ottanut selvää, kun nyt aikuisena niin harvoin siitä kukaan enää huomauttaa.
Se on oikeesti mies ja kiinnostunut sinusta, yrittää vain naamioida sen. Usko vaistoosi.
Ehkä hän on se Eeva, joka haukkasi ilman lupaa omenasta? Nyt on omenankala kurkussa jumissa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän on se Eeva, joka haukkasi ilman lupaa omenasta? Nyt on omenankala kurkussa jumissa.
Siis omenanpala. 😅 Omenankalakin se kyllä toisaalta saattaa olla, mistäs me hänen ruokailutottumuksistaan tiedämme.
Kyllä naisillakin on aataminomena! Se on kurkunpään osa, joka usein näkyy miehillä selvemmin kuin naisilla, mutta siellä se on ihan kaikilla.
Mitähän niillä bilsantunneilla nykyään opetetaan? Aataminomena on sama asia kuin äänihuulet. Myös naisilla on äänihuulet. Pienemmät kuin miehillä, koska kokokin on pienempi. Hyvin hoikilla rasvakerros on niin pieni, että äänihuulet erottuvat paremmin kuin lihavammilla. Sama ilmiö on havaittavissa myös miehillä. Mitä laihempi, sitä törröttävämpi aataminomena. Ja lihavilla vastaavasti tuskin näkyy. Ihmisillä on myös anatomisia eroja. Pitkää ja lyhyttä kaulaa, laihaa kaulaa, pulleroa kaulaa jne. Ja sitten kilpirauhasongelmat, kuten struuma, näkyvät kyhmynä kaulassa. Miten joku voi olla noin tietämätön?
Minulla on neljä biologista itse synnytettyä lasta, ja kilpirauhastulehduksesta seurauksena struuma. Olenkohan mies vai nainen. Hmmm...
Ja jos ystäväsi olisikin vaikka transsukupuolinen, niin lemppaisit hänet sen takia?
No johan pomppas kun ollaan taas niin tietäviä. Aataminomena ei todellakaan ole sama asia kuin äänihuulet! Tarkista faktasi ennen kuin alat opettaa!
Oletko ihan tosissasi? Luuletko ihan oikeasti, että ns. aataminomenaa ei ole naisella? Apua, mä ne kestä tämän palstan tyhjäpäitä enää minuuttiakaan :D