Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomasin tuossa että naispuolisella kaverillani on aataminomena. Hmm!!!!?

Vierailija
02.06.2014 |

Mutta hänellä on lapsi, biologinen lapsi. Ihan itse synnytetty.

Miten naisella voi olla aataminomena?

Hän on ollut aina miesmäinen, ei meikkaa koskaan, ei laita hiuksia, ei ikinä laittaisi naismaisia vaatteita tai kenkiä, vaatteet on aina ostettu miesten osastolta kenkiä myöten. Mutta tuo aataminomena?

Heräsi epäilyksiä mutta eihän... hänellä on se lapsi kuitenkin xD

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan tosissasi? Luuletko ihan oikeasti, että ns. aataminomenaa ei ole naisella? Apua, mä ne kestä tämän palstan tyhjäpäitä enää minuuttiakaan :D

Vierailija
2/68 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko luullut, että vain miehillä on aataminomena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan suurentunut kilpirauhanen kuten esim. minulla. Voisin hyvin ollakin tuo kertomasi nainen, moni asia täsmää :)

Vierailija
4/68 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kun klikkasin uudelleen tätä avausta, luki ruudussa "huoltokatko". Jäiköhän modella sormi suuhun tämän pulman kanssa? Kannattaa keskittyä vaan siihen bloggaamiseen, kullekin kykynsä mukaan.

Vierailija
5/68 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aataminomena on vain miesten juttu, se lukee jopa raamatussa.

Vierailija
6/68 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä niitä ensimmäisen maailman "ongelmia" kun kavereissa on tuollaista "vikaa"?

Vierailija
7/68 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä siltä housut alas niin näet kumpi se on! Todella epäilyttävää ja outoa käytöstä kaveriltasi!

Vierailija
8/68 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Aatami?

Vierailija
9/68 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on niin vanhanaikainen että puuhuu"naismaisista ja miesmäisistä"

vaatteista tai käytöstavoista.

Vierailija
10/68 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minulla on nuoresta pitäen mollottanut tuossa jokin, jota on aataminomenaksi sanottu. Voihan se olla kilpirauhanenkin. En ole ottanut selvää, kun nyt aikuisena niin harvoin siitä kukaan enää huomauttaa.

Vierailija
11/68 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeesti mies ja kiinnostunut sinusta, yrittää vain naamioida sen. Usko vaistoosi.

Vierailija
12/68 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha

Vierailija
13/68 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on se Eeva, joka haukkasi ilman lupaa omenasta? Nyt on omenankala kurkussa jumissa.

Vierailija
14/68 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän on se Eeva, joka haukkasi ilman lupaa omenasta? Nyt on omenankala kurkussa jumissa.

Siis omenanpala. 😅 Omenankalakin se kyllä toisaalta saattaa olla, mistäs me hänen ruokailutottumuksistaan tiedämme.

Vierailija
15/68 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kilpihauras kasvain

Vierailija
16/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisillakin on aataminomena! Se on kurkunpään osa, joka usein näkyy miehillä selvemmin kuin naisilla, mutta siellä se on ihan kaikilla.

Vierailija
17/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän niillä bilsantunneilla nykyään opetetaan? Aataminomena on sama asia kuin äänihuulet. Myös naisilla on äänihuulet. Pienemmät kuin miehillä, koska kokokin on pienempi. Hyvin hoikilla rasvakerros on niin pieni, että äänihuulet erottuvat paremmin kuin lihavammilla. Sama ilmiö on havaittavissa myös miehillä. Mitä laihempi, sitä törröttävämpi aataminomena.  Ja lihavilla vastaavasti tuskin näkyy. Ihmisillä on myös anatomisia eroja. Pitkää ja lyhyttä kaulaa, laihaa kaulaa, pulleroa kaulaa jne.  Ja sitten kilpirauhasongelmat, kuten struuma, näkyvät kyhmynä kaulassa. Miten joku voi olla noin tietämätön? 

Vierailija
18/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on neljä biologista itse synnytettyä lasta, ja kilpirauhastulehduksesta seurauksena struuma. Olenkohan mies vai nainen. Hmmm...

Vierailija
19/68 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ystäväsi olisikin vaikka transsukupuolinen, niin lemppaisit hänet sen takia?

Vierailija
20/68 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan pomppas kun ollaan taas niin tietäviä. Aataminomena ei todellakaan ole sama asia kuin äänihuulet! Tarkista faktasi ennen kuin alat opettaa!