Tyttö tuli, mikä kaunein?
Meille syntyi pieni tyttö hieman etuajassa ja nimiongelma edelleen olemassa. Vielä olisin kaivannut mielipiteitä näistä nimistä, että mikä kaunein. Suurin ongelma taitaa olla, ettei osata päättää mikä nimi sopisi parhaiten yhteen isosiskon nimen kanssa. Siskon nimi siis on Miia-Sofia Jadeliina.
Tässä miettimämme vaihtoehdot:
Menni-Amanda Emmiina
Meni-Matilda Emmiina
Menni-Matilda Adeliina
Menni-Matilda Ellariina
Menni-Juulia Nelmiina
Menni-Julia Nelmiina
Kommentit (26)
Henk.koht mielipiteeni on että nuo Miannat, Riannat ja Tiannat ovat niin tekemällä tehtyjä tämän päivän muotinimiä, että minusta Elliidakin olisi paljon parempi. Jos se ei käy, niin sitten vaikka Joanna. Tosin moni haluaa lapselleen nimen juuri noilla kriteereillä, makuasioitahan nämä ovat.
mä en oo niin varma, että sopiiko nuo tuolla tavalla yhteen? Olen huomannut, että nykyään nuo Miannat, Riannat, Tiannat ja esim. Violakin on sellainen nimi, jota tykätään käyttää viimeisenä nimenä, mutta minusta se ei ole kauhean sointuvaa, vaan enemminkin vähän töksähtävää, kun lopussa on lyhyt nimi. Mulle itselle tulee Menni-Maria Tiannasta sellainen olo, että siinä on nimet menneet nurinpäin ja sen pitäisi olla Tianna Menni-Maria.
Mutta noista nimistä tykkään kyllä sinänsä tosi paljon :)
on kaunein:)
Johtuen ehkä siitä, että meiltä löytyy Matleena Elliida.
Nimi on vanha ja suht harvinainen, noin 70 kantajaa, lisääntyvät pikkuhiljaa:)
abaco
Menni-Maria Tianna
Rehellinen mielipiteen: Mulla osuu silmään (tosin enemmän kuin korvaan) tuo menni-maRIA TIAnna eli RIATIA toistontynkä... haittaako se, en tiedä. Menni-Mari Tianna olis sitten ilman toistoa, mutta etunimenä Menni-Maria on kauniimpi kuin Menni-Mari... Menni-Maria Joanna?
Tuota toistoa en olisi itse ehkä huomannutkaan, hiukan ehkä nyt häiritsee. Menni-Mari nimi ei sitten taas ole mieleinen ja tuo Joanna on liian yleinen eikä muistaakseni miehen makuun kun esikolle nimeä mietittiin ja tuo taisi olla sillon ehdolla viimeiseksi ja mies hylkäsi.
Mennikki
Menni-Maria Teanna - tätä voisi harkita
xix
Tianna Menni-Maria
Tuota vaihtoehtoa mietittiin itsekin, kun se jotenkin sopisi ehkä paremmin, mut sitten tyttö sais lopun ikänsä sanoa, et Menni-Maria on kutsumanimi.
Vai sopisko tuo Tianna Miia-Sofian siskolle, vaikkei olekaan sitä väliviivaa.
Rehellinen mielipiteen: Mulla osuu silmään (tosin enemmän kuin korvaan) tuo menni-maRIA TIAnna eli RIATIA toistontynkä... haittaako se, en tiedä. Menni-Mari Tianna olis sitten ilman toistoa, mutta etunimenä Menni-Maria on kauniimpi kuin Menni-Mari... Menni-Maria Joanna?