Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ENSKOJEN KEVÄTTREFFIPINO***

16.02.2008 |

Ehdotuksia päivästä. Viikonloppu sopisi varmaan useimmille. Itse ehdotan Hoploppia, kun Jonskua ei saa kahvilassa istumaan paikoillaan. Muitakin paikkoja toki voi ehdottaa.

pesukarhu

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HopLop kuulostaa hyvälle, siellä on aina ollut tosi hauskaa.

Näillä näkymin meille sopii seuraavat ajankohdat: vkolla 8 käy la tai su (23-24.2.), vkolla 10 su (8.3.), vkolla 11 la tai su (15-16.3.).

Vkolla 9 ollaan me aikuiset Pariisissa joten silloin ei päästä.

Muutkin mukaan! :)

Karssuli

Vierailija
2/40 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin treffejä ihan lähitulevaisuudessa. Ei mulla tosin ton pidemmälle ole vielä työvuoroistakaan haisua. Mutta mites olisi, jos pidettäisiin nyt ihan lähiaikoina treffit, ja toiset keväämmällä. Kevättreffithän vois myös olla jossain leikkipuistossa, jos sää sallii?

Karssuli again

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästäis treffaamaan... Siis mun tekis mieli lähtee kattomaan tuota hoplopia, kun en oo siellä koskaan käynyt! Meille ei sovi 23-24.2, ollaan kylläkin Helsingissä, mutta Eetu ei oo mukana tuollon... Eikä 2.3 käy, mutta muuten ei pitäs olla mitään menoja...

napero ja Eetu 2v+

Vierailija
4/40 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei 8.3. eikä sitä ennen käy, mutta 15. ja 16. päivät kävis kyllä. Ja pääsiäisen jälkeen käy myös. Ja siis HopLop tosiaan olis varmaan paras vaihtoehto.

-Amy ja Emmi-

Vierailija
5/40 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HoppLopp kuulostaa hyvältä, neiti pitkästyy kuitenkin jo pidemmillä kahvila treffeillä. :)

Tällä hetkellä ei ole muita menoja kuin 24.2, muuten käy mikä vaan..

Bejpi ja Eveliina

Vierailija
6/40 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs tää Hopplopp on? Tampereella?

Oltaisiin lomailemassa Tampereella viikolla 11. 10.3- 14.3!

Vierailija
7/40 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahaan treffit kasaan. Täytyy laskea sitten mikä on sopivin päivä, jolloin suurin osa halukkaista pääsisi tulemaan.

Lisää kiinnostuneita vaan ilmoittautumaan :)

Niamey tämä hoplop on Vantaalla. En tiedä ees onko Tampereella hoploppia. Eikun nokka kohti Vantaata :)

pesukarhu

Vierailija
8/40 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkätään vaan treffit heti, kun sopiva päivä löytyy. Mä oon jo niin kevätfiiliksissä, kun ootan sitä niin kovasti, että puhun vallan kevättreffeistä.

Vierailija
9/40 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Tampereellakin muuten näkyy olevan. Täytynee käydä katsomassa millanen paikka on!

Vierailija
10/40 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloput käy kaikki tällä hetkellä. pääsiäiseks lähdetään ehkä mummilaan, mut muuten ollaan kotosalla (jos ei nyt sit lähdetä laivalle 7.3. mut tosi iso ?? vielä)

Vierailija
11/40 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkapa sinne HopLopiin. Meille sopisi su 9.3, la 15.3, pääsiäisen tienoillakin ollaan ihan vaan kotona. Ruvetaanko jo päättämään päivää?

Vierailija
12/40 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..saatiin hankittua alennuskortti risteilylle huuto.netistä ja yritetään siis lähteä sinne tolloin 7-9.3. viikonloppuna. Eli nyt seuraava viikonloppu käy tai sit toi 15-16.3. (oon kyl ehkä menossa baariin 15.3. mut ehkä selvitään silti treffeille kun en juo mitään kuitenkaan).

Vierailija
13/40 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei sovi 15-16.3. viikonloppu, koska ollaan miehen kanssa Liverpoolissa.

Nyt lauantai sopisi eli 1.3. Myös 8.3 sopii. Ja 23.3. sopii. Siitä etiäppäin en tiedä vuoroja.

Mikäköhän olisi sitten se kaikille passaava päivä?

pesukarhu ja Jonsku :)

Vierailija
14/40 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt osaisin oikein katsoa. Näin menis nää päivät:

1.3. Jenni ja pesukarhu

8.3. Karssuli ja Pesukarhu

15.-16.3. Karssuli, Napnap, Amy, Jenni

9.3. NapNap

Kaikki päivät Napero ja bejpi

Elikkä taisi toi 15.-16.3. voittaa näillä näkymin. Argh! Eli me ei sit päästä, mut aina ei voi voittaa. Seuraavalla kerralla sitten.

pesukarhu

Vierailija
15/40 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon olis mulla monta päivää vapaana... Mikä päivä Jenni lähdette mummolaan? Harmi kun on nyt tätä hajontaa niin paljon...

Me ollaan ens lauantaina häissä, 8.pvä pidetään tytön synttärijuhlat.

Mut ainahan me voidaan järkätä kahdet treffit!

Vierailija
16/40 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsiäisenä lähdetään varmaan pe tai to illal. En vielä tiedä.

Vierailija
17/40 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekin voitais Ainon kanssa tulla, mitään ei ole sovittu vielä millekkään viikonlopulle, joten meille käy kaikki !

aa ja ae

Vierailija
18/40 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

9.3. kävis meillekin (sekoilin päivissä, oon töissä la 8.3.). Ens viikonloppu ei käy eikä pääsiäinenkään.

9.3. pääsis NapNap, Jenni, AA ainaskin.

Mites muut, sopisko toi sunnuntai?

Karssuli

Vierailija
19/40 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 9.3 töissä ja koko pääsiäisen. Pääsiäisenä ehkä ehtisin lauantaina tai sunnuntaina päivällä nähdä. Meen lauantaina illalla yövuoroon ja oon päässyt la aamuna yöstä.

Voidaanhan me toki järkätä samaan syssyyn kahdet treffit. Ensin nää hoploptreffit ja sitten vaikka keväämmällä sellaset leikkipuistotreffit. Karssulihan tota jo ehdottikin.

Eli, jos pidätte ne hoploptreffit silloin 15.-16.3, kun silloin taisi suurin osa päästä??

pesukarhu

Vierailija
20/40 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se 9.3. olla teille ihan yhtä hyvä päivä, kun toi 15.-16.3.

pesukarhu