Jos saisit aivan uuden mahdollisuuden ja palaisit ajassa taaksepäin
mitä muuttasit REHELLISESTI :)
Minä valitsisisin toisin lapsieni isän. Ja kävisin sen hemmetin koulun loppuun, enkä muuttaisi miehen kanssa niin kauas ystäväistäni yms..
Kommentit (17)
Tosin se oli silloin oikea ratkaisu joten en voisi sitä enää oikeastaan surra!
Ja olisin opiskellut paremmin, enkä keskittynyt niin paljon biletykseen.
t. nykyisin onnellisesti naimisissa, lapsi ja alkoholiakaan en juo enää lainkaan, en ole juonut moneen vuoteen. " vähän " arvomaailma muuttunut. :D
ehkä sitten ei tarvitsisi jossitella
Opettelisin määrätietoisuutta etten luovuttaisi niin helposti.
En muuttaisi miehen työn perässä 300km:n päähän sukulaisistani.
En vieraantuisi ystävistäni vaan pitäisin heihin tiiviisti yhteyttä vaikka välimatkaa onkin paljon.
olisin varmasti ollut laitoksessa onnelisempi, kuin kadulla jos äitini minut sinne heitti tai epämääräisissä paikoissa jonne kylmissäni eksyin.
4
... kyllä ihan herttainen, vaikka olikin hieman neuroottinen. Emme sopineet lainkaan toisillemme ja omat motiivini seurustella hänen kanssaan olivat vähintäänkin kyseenalaiset. Toisaalta TUSKIN olisin edelleen nykyisen mieheni, joka on minulle ERITTÄIN RAKAS, kanssa ilman tuota seurustelukokemusta.
Vierailija:
... kyllä ihan herttainen, vaikka olikin hieman neuroottinen. Emme sopineet lainkaan toisillemme ja omat motiivini seurustella hänen kanssaan olivat vähintäänkin kyseenalaiset. Toisaalta TUSKIN olisin edelleen nykyisen mieheni, joka on minulle ERITTÄIN RAKAS, kanssa ilman tuota seurustelukokemusta.
Tottakai varmasti vaivaa mutta ajattelin että tuollainen on joillekin todella vaikea asia eikä pääse jatkamaan elämää normaalisti...
Kyllähän virheistään oppii jne jne, mutta tuossa päädyin satuttamaan toista liikaa. Luultavasti suhde alkoikin kestämättömin perustein ja mulla meni liian kauan ymmärtää se, miehellä puolestaan oli myös omat ongelmansa jotka sen olisi pitänyt käsitellä ennen parisuhdetta ja etenkin avioliittoa. Tuon episodin elämässäni jättäisin mielelläni väliin, olisi monessa elämässä vähemmän varjoja.
Vierailija:
Tottakai varmasti vaivaa mutta ajattelin että tuollainen on joillekin todella vaikea asia eikä pääse jatkamaan elämää normaalisti...
Minua kaduttaa myös täysin hukkaan kuluneet ihanat nuoruus vuoteni exän kanssa.
Luulin, että mitä vain pitää sietää, kun on sormus sormessa ja lapsia.
ap
jättänyt muuttamatta miehen kaa yhteen,tai ainakin jättänyt hetiekan pahoinpitelyn jälkeen
ennenkaikkea olisin mennyt hakemaan ne e-pillerit
Se on ykkösjuttu.. Olisin kiltimpi :)