G: Kamalinta mitä olet nähnyt? ev
Kommentit (24)
mutta jos pari hirveintä (mielestäni) sanon.
Äiti seurusteli kylän " mafioson" kanssa joka peri velkojaan. Eli meille tuotiin mies hakattuna, verissään. Sitä hakattiin lisää ja suljettiin maakellariimme. Siellä pidettiin muutama päivä, kunnes lupas maksaa.
Toinen, josta näen pahoja valveunia on se, kun mulle tehtiin abortti 14 vuotiaana. Raskaus oli niin pitkällä, että mun piti synnyttää se. Lääkkeet ei meinannu tehota, jatkettiin 28 tuntia. Minä, joka olin pitäny paljonkin huolta sisaruksistani, toivoin lapsen selviytyvän. Mutta ei tietenkään niin käynyt.. No lopulta lapsi/sikiö syntyi ja juuri silloin katsoin jalkoväliini..
Oli se pieni.. :( Hirveetä.. :(
UP UP ja viel kerran UP!, näin 6+ vuoden jälkeen! :)
Ite en oo mitään kamalaa nähny, mutta jostain syystä haluaisin... O_o
kamalinta taisi olla se, kun 2vrk ikäinen lapseni oli kytkettynä neliraajaverenpainemittareihin ja ultrattiin sydän (josta löytyi reikiä), se pelko, kun ei vielä tiennyt mikä vastasyntyneellä on, piti vain odottaa. Ja sama pikkuinen sairaalassa 6kk-1v iässä 3 kertaa infektioastman takia ja 1.5v ikäisenä nenämahaletkussa ja kanyyli päässä rota-viruksen takia lähes viikon. Nuo taitaa olla kauheimpia mitä olen nähnyt/kokenut.