Mistä perus punainen vk-takki, vedenpitävä?
onko muilla kuin POP:lla kirkkaan punaisia välikausitakkeja? Takin tulisi olla kosteussuojattu. Itse olin ajatellut tytölle Ticketin pikkiä ruudullista takkia, mutta eipä suostunut meidän 6-v neiti sitä edes kokeilemaan.... Ruudut eivät miellytä. Punainen takki olisi kuulemma tytön mieleen.
Mikähän siinä on kun äiti tykkäisi ruuduista ja tytär ei? Talveksikin koitin kaupata Legon ruutukuosista takkia mutta ei kelvannut.... Kun kysyin mikä siinä on vikana ja millainen takki sitten pitää olla. Vastasi tyttö että; sellainen mikä saa hyvälle mielelle kun sitä katsoo :=) Ruutukuosi ei sitä kuulemma tee.... Oli niin hyvät perustelut että en viitsit enempää asiasta keskustella.
Kommentit (5)
Se Popin punainen takki on kaunis vaikken niin punaisen ystävä olekaan.
Mikähän siinä muuten on ettei ne ruudut miellytä lapsia? Meidän teinit tyrmäsi ne aika tylysti. 11-vuotias tyttö totesi " ihan kauhee" ja 13-vuotias poika kommentoi " kiva härö" . Ja 3-vuotias luonnollisesti peesasi isompia;-) Että se niistä ruututakeista. Ostin kuitenkin kuopukselle ne ruutukumpparit...
Lottis
nettisivuilta ei vain näytä kovin kivalle.....
Tietääkö joku onko Ticketille tulossa punaisia irtotakkeja?
Reimatecin Ella takki kuulemma on kiva, eli se kelpaisi. Onkohan sitä Sokoksella tai Stockkalla saisi käytettyä niitä ale seteleitä....
http://www.reima.fi/products/product513.aspx
En nyt voi päätäni pantiksi laittaa oliko juuri tuo Ella ja että onko punaista sävyä kaksi eri, mutta jotain punaista takkia katselin kaupassa ja se oli kyllä sellainen atsaleanpunainen, jota oli esim. viime talvena myynnissä. Ei siis peruspunainen.
hänelle on tullut vissiin vaaleanpunainen kiintiö täyteen, mutta toi ei ollut liian vaalea. Itse haluaisin toiseksi takiksi jonkun muun kuin Reimatecin kun meillä on jo Reimatecin keltainen takki. Eli täytyy tosiaan käydä katsastamassa toi POP joku päivä.
Seppälästä löydettiin kiva takki kuiville ja lämpöisemmille ilmoille. Se sentää miellytti niin äitiä kuin tytärtäkin :=)
Minulle ei tule mieleen kuin Po.P tai Ticketin setit, joissa on peruspunaisia ainakin täällä päin.
Lennelläkin voisi olla, ainakin aiempina vuosina on ollut vaikka nettisivuilla ei ole niitä näkynytkään.