Apua, onko muilla!
Apua, pelottaa et vauvalla joku hätä...Nimittäin silloin kun vauva liikuskelee masussa niin välillä vatsa jää " tärisemään" muutamaksi sekunniksi, ihan kuin jalka tai käsi jäis vapisemaan. Vatsa tärisee siis pieneltä alueelta ja ei kestä kauan. Olen kysynyt lääkäriltä mut ei osannu sanoa mitään....Pelottaa kauheesti sillä aikaisemmissa raskauksissa ei vastaava ole esiintynyt. Tätä on ollut noin pari viikkoa, nyt viikkoja 34.
Kommentit (4)
Mulla ainakin esikoisen tärinä tuli siitä, kun vauva pissasi. Eli poika oli kyseessä. Monet on täälläkin kertonu, että heilläkin massu on " tärissyt" , kun vauva pisuttelee :)
Ole huoleti! Minäkin olen kuullut, että kun poikavauva pissaa, tulee tuollaista tärinää. Mulla ei ekassa raskaudessa ollut ja tyttö tuli. Tokassa oli ja poika tuli. Nyt kolmas raskaus, ei ole ollut tärinöitä ja ultran mukaan olisi tyttö tulossa.
Yksi tyttö ja yksi poika, molemmista tärissyt. Niin myös tästä kolmannesta. Ekasta olin minäkin huolissani, mutta ihan normaali tyttö on!
Maaria 35+1
Jotkut sanoo, että kun vauva pissaa, niin silloin tulee tuota tärinää. Mulla oli sitä paljonkin esikoisen aikaan. Ja on ollut jo nyt tässä toisessakin raskaudessa.
Tytteli-83 rv 24+4