Ja mun mies on illat autotallissa milloin mitäkin värkkäämässä...huoh :(
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse ole mukana autotallissa, olen yhdessä ukon kanssa tallissa ja hauskaa on. Musa soi, autoa ropataan yhdessä ja virvoitusjuomia nautitaan, ihan parasta ja opin koneista vaikka ja mitä. Naiset ootte tylsiä, miten äijät oikeesti jaksaa teitä jos ootte vain hellan ääressä...
Kun sinne autotalliin ei huolita mukaan.
Miksi ei huolita? Oletko aikaisemmin alkanut järjestelemään tallia sinun mieleiseksi tai laittamaan työkaluja sinne missä ne sinun mielestä kuuluu olla tai muutenkaan vaatinut siellä jatkuvaa sinun huomiointia että mies ei saa aikaseksi muuta kuin sen sinun huomioinnin vai mitä olet tehnyt että sinua ei huolita mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on hyvä että miehellä on omaa tilaa ja paikka tehdä omia juttujaan, aattelepa kerrostalossa asuvia miehiä...ei mitään mahdollisuutta mikään tekemiseen. Se, että lähtee salille tunniksi vaikka päivittäin, ei ole mitään minkään tekemistä. En ihmettele jos kalja maistuu juurikin sen tekemisen puutteen takia.
Miksi olla parisuhteessa, jos oman puolison seuraa pitää vältellä keinolla millä hyvänsä?! Hommatkaa kodinhoitaja. Senhän miehet vain haluaa. Sänkyhommiinkin saa palkattua "avustajan", ei tarvitse sielläkään sitten ajatella kuin itseään.
Eli siis se että nainen haluaa omaa aikaa tarkoittaa sitä että nainen ei halua olla parisuhteessa? Vai onko tämä niitä kuuluisia että "sehän on ihan eri asia kun sen tekee nainen ja naisen kuuluu saada omaa aikaa erillään miehestä ja perheestä vaikka miehille sitä ei pidä sallia"?
Kiva juttu. Jokainen tarvitsee omaa aikaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Me pois tyhmä.
Se piilojuopottelee. On sillä muutakin kuin pari olutta siellä.
Mun puoliso jäi itseteossa kiinni piilojuopottelusta.
En ole kieltänyt, mutta hän kieltää juopottelevansa.