Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sydäntä raastaa. Ilmoittaudun maanantaina työttömäksi työnhakijaksi ja sen jälkeen voin koska tahansa joutua töihin.

Vierailija
15.02.2008 |

Lapsi täyttää 3v huhtikuussa ja toivon todella, että ainakaan sitä ennen en joutuisi töihin. Todella sääli pistää noin pientä hoitoon, vaikka hyvä perhepäivähoitopaikka onkin jo varattuna. Ahdistaa kovin. Kotihoidontukea pitäisi saada pidempään =*(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä ahdista, mutta voisin ihan mieluusti olla kotonakin. Se kyllä ahdistaa, että jos en saa töitä (eli palkkaa), niin tullaan olemaan tosi tiukoilla.

Vierailija
2/7 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintotuella vaan ei maksa edes päivähoitomaksuja elämisestä puhumattakaan, niin eipä tarvitse niistä kuin haaveilla. Vaan kouluttautumattomalle ei töitäkään ihan joka paikasta irtoa.

Vierailija
4/7 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, etten ihan heti saisi töitä ja että kun saan niin olisi jotain osapäiväistä.



ap

Vierailija
5/7 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kaikki kyllä ihan rakkaudesta tehtyjä ja haluttuja, ei siksi että voisin olla kotona pitkään. Nämä kolme kyllä riittävät, kiitos.

Vierailija
6/7 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että täysin työkykyiset ihmiset toivovat koko sydämestään, että EIVÄT saa töitä?? :O Ymmärrän, että onhan kaikki alle 10-vuotiaat lapset vielä pieniä ja heidän kanssaan varmasti jokainen viettäisi kotona enemmän aikaa mitä työltä jää. Isätkin.



Mutta milläs sitten oikeasti työtkyvyttömien tai muuten VÄLTTÄMÄTTÄ

yhteiskunnan jelppiä tarvitsevien tuet maksettaisiin?? Ryhdistäydy nyt hyvä ihminen ja asennoidu tekemään osasi verotulojen eteen.







Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi ei edes vielä ole täyttänyt 3v, saathan kotihoidontukea vielä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän