Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Kultajousesta?

Vierailija
15.02.2008 |

Asioin tänään Kuopion Kultajousessa ja sain todella ystävällistä palvelua. Jäi hyvä mieli koko päiväksi! :)



Onko kukaan ollut Kultajousessa töissä? Kokemuksia Kultajousesta työnantajana? Olen kuullut kahta mielipidettä ja nyt mietin, että kannattaako kyseiseen firmaan hakea töihin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut myös tyytyväinen palveluun. Ainakin useimmiten..

Vierailija
2/3 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


Taannoin oli ISO mainos; " Hopeasormuksia, ota kolme, maksa kaksi!" Menin liikkeeseen. Sormuksissa oli " tarjoushinta" , eli jos olisin yksittäisen somuksen ostanut, olisi se maksanut X euroa. Mutta koska heillä oli ISOLLA mainostettu em. tarjous, niin sormusten hinnat olikin sen oikean ovh:n mukaan. Eli käytännössä koko ajan sormuksia myytiin yksittäin ale-hinnalla (olin niitä useasti ihallut ja pariin otteeseen ostanutkin, siksi tiedän) ja nimenomaan tuon mainoksen vuoksi liikkeeseen menin ostamaan sormuksia.



Pettymys oli suuri, kun olisin maksanut 2 sormuksesta saman hinnan, mitä muulloin olisin maksanut kolmesta srmuksesta.



Niin, ja toinen epäkohta oli se, ku ostin korun mihin halusin kaiverruksen. Heillä se olisi ensinnäkin maksanut+toimitusaika oli piiiiitkä. Viereisestä liikkeestä sain kaiverruksen korun hintaan, ja se oli valmis seuraavana päivänä.



Tulee ko. liikkeestä mieleen " kultakauppojen Hennes" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kuin muissa liikkeissä on tätit jakkupuvut päällä ja ei ilkeä mennä mitään edullista ostamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi