Lue keskustelun säännöt.
Onko Kattearin aitiyspolilla viela kaytossa hoitajien kiertosysteemi, ts. etta sama hoitaja tekee valilla ultria ja valilla on toimistohommissa ja valilla varsinaisen polin puolell
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla