Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile miestäsi, kehu, hauku, kerro kaikki mitä mieleen tulee :)

Vierailija
15.02.2008 |

Minä aloitan.

Mieheni on 28 vuotias, ahkera, tunnollinen mies. Rakastaa minua ja lapsia, viihtyy kotona kanssamme, omistautuu perheelleen täysin. On taitava käsistään, kodinremontointi käy käden käänteessä, vaikka on töissä aivan eri alallla.

Ei siinä mielessä perinteinen suomalanen mies, että puhuu ja pussaa.

Vietetään paljon aikaa yhdessä, käydään ruokakaupassakin koko perhe yhdessä.

Auttaa apua tarvitsevia. Tekee kaikkensa että perheellä on hyvä olla.

Hellä, romanttinen, muistaa minua, kertoo tunteistaan, tuo kukkia jne.

Välillä yllätyksellinen. ;)

Rehellinen, huumorintajuinen mies. Rauhallinen ja tekee minkä lupaa.

Ei polta, ei juo, baareissa käydään yleensä yhdessä, n. 2 krt vuodessa. :)

Hyvä myös makkarin puolella, ei jätä kylmäksi. ;) Komeakin vielä.

Tätä lukiessani tuntuu että mulla on aika täydellinen pakkaus?



Mites te muut?



Ja tosiaan, naimisissa ollaan. Turha vonkua, on uskollista sorttia. ;)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hyvää sanottavaa miehistänne?

Vierailija
2/2 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v. Kunnollinen ja kohtuudella käyttää alkoholia. Ei polta. Osallistuu kotihommiin ja lapsen hoitoon.

Kookas, sillä on iso syli johon käpertyä. Kaupassa sen löytää kun pää keikkuu usein hyllyköiden yläpuolella. Puhuu ja pussaa.

Siitä en pida että on kovaääninen ja kova puhumaan kuten anoppikin. Hygieniaan voisi kiinnittää huomiota vähän enemmän. Kaikenkaikkiaan aika sopiva pakkaus mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä