Kuinka monta ulkoilutakkia teillä on lapselle kevääksi/syksyksi?
Jos mukaan lasketaan niin haalarit, tuulitakit ja " paremmat" /siistimmät takitkin.
Meillä 3-vuotiaalla on välikausihaalari, 2-osainen välikausipuku sekä yksi hienompi takki kauppa- ja kyläilyreissuja varten.
Kommentit (7)
Joku siistimpi takki voisi olla vielä paikallaan.
ikää 6v. Pienemmällä on haalari ja kaupunkitakki, ikää 3v. En oo nähny tarvetta enemmälle.
kevyesti tikattu takki (tosi hieno), ohut kaupunkäyttöön tarkoitettu takki, kahdet välikausihaalarit ja sadetta pitävä vuorillinen takki.
Ehkä joku fleece-takki. Ei muuta. (Poika 3 v.)
välikausihaalari, takki + housut, takki.
Syksyksi pitää sitten ostaa varmaan joko takki + housut tai haalari, koska nuo edelliset käyvät sitten pieniksi, mutta ei osteta molempia vain toinen setti.
takkeja löytyy viisi ja yksi kokohaalari, takit ovat :farkkutakki, vuorillinen sadetakki, kosteussuojattu tuulitakki, kankainen takki puuvillaa ja veryttelypuvun takki.