Tiedän että eräs todella komea ja trendikäs suomalainen miesjulkkis käyttää
Tena-vaippoja, varmaan moni lopettaisi fanituksensa jos tietäisi tästä asiasta :)
Kommentit (8)
eipä se miestä (eikä naista) pahenna, jos on jotain vaivaa, ja sitä koittaa hoitaa...
tai sitten nettifirmassa töissä josta näitä tilataan???
Vierailija #9:
mulle tuli mieleen et ap on kassa tai kotisairaanhoidossa
tai sitten nettifirmassa töissä josta näitä tilataan???
mulla tosi paha selkävaiva ja ilmeisesti iskiasperäistäkin mukana-lantiosta alaspäin puutuu välillä niin totaalisen paskasti ettette usko---pissa lirahtaa omia aikoja kun tunto pätkii. en toivo tätä kellekään mutta haluaisin että edes päivän olisitte mun " housuissa"
Ehkä olen työni puolesta tottunut siihen, että kauniilla/komeillakin ihmisillä voi olla jotain " noloja" vaivoja, joten mua oikeesti huvittaa vaan tällaiset ap:n kaltaiset " tietotoimistot" .
aika yritteliäs provo kylläkin