Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millaisista asioista keskustelet työkavereidesi kanssa töissä?
01.01.2008 |
Olen niin tylsää seuraa, kun en osaa puhua mistään paitsi itsestäni ja lapsistani. Minulla on ihan hauskat jutut, mutta niihinkin kyllästyy. Olen kuitenkin kiinnostunut myös muiden asioista.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei ole mahdollisuutta keskustella oikein muulloin.
Ja muuten meillä on yksi hauskuuttaja, jonka juttuja kuunnellaan. Kukaan ei oikein tiedä toistensa henk. koht. asioista mitään.
Lapseni nyt eivät ainakaan kiinnostaisi ketää, en varmaan ole koskaan maininnut mitään lapsistani.