PO.Pin ulkovaatteet, pinttyykö niihinlika samalla talla kuin ticketin ja reiman mattapintaisiin vaatteisiin?
myyjä sanoi, että hylkivät likaa, mutta miten on? Saako niitä pesemällä puhtaiksi? Vai ovatko vaaleat takit heti muutaman käyttökerran jälkeen ihan kauhean näköisiä?
(Molon mattapintaiset puvut todella hylkivät likaa!)
Kommentit (9)
Vaikka kuinka suihkutan ja hankaan ulkoilun jälkeen niin pinttymät on ja pysyy! 4v tyttö kun vaatimalla vaati saada vaaleanpunaisen...huoh!
Minsku
Eli punaiset vk-housut olivat ahkerassa käytössä vajaa 3-vuotiaalla neidillämme, joka möyri märät hiekkalaatikot, sammaleiset kivet jne. Housut olivat ihmeen helpot pitää siistinä. Märkä hiekka toki tarttui housuihin, mutta oli helppo harjata kuivana pois. Lisäksi kun housuja pyyhki ulkoilun jälkeen kostealla rätillä, housut pysyivät ihmeen siisteinä.
Pojalla puolestaan oli tummansiniset housut, joilla konttasi pitkin pihaa koko kesän ja syksyn - nurmikot, hiekat, kalliot. Housut ovat edelleen lähes uudenveroiset!
Täksi kevääksi onkin jo hankittu Po.P:n ulkoiluvaatteet molemmille lapsille.
Voin kyllä suositella lämpimästi Po.P:n ulkoiluvaatteita - kestävät todella hyvin ja hylkivät likaa hyvin verrattuna esim. Reimatecin vaatteisiin!
Vaatteita ei tarvinnut pestä kuin pari kertaa koko kauden aikana - ja todellakin toista on ticketin mattakankaan kanssa, jota saisi pestä päivittäin, eikä silti mikään lika irtoa.
Ja niin, mä olen tosi laiska huoltamaan vaatteita, eli en pyyhi tai suihkutele, vaan pistän koneeseen sitten kun siltä tuntuu.
Ei muuten,mutta kun molemmille tytöille pitäis ostaa välikausivaatteet.
Minsku
kaikissa kuoritakeissa ja housuissa oli hälytin laitettu keskelle kangasta (takeissa keskelle alaselkaa ja housuissa taakse pohkeen kohdalle) enkä halua siihen hintaan ostaa vedenpitävää vaatetta jossa on jo valmiiksi reikä.
Vaaleanpunaiset kuoritakit olivat alessa (59,-/69,-) koska niissä on joku värivirhe, eivätkä kuulemma ehdi saada enään ko. väriä kevääksi lisää.
Joten suosittelen katsomaan tarkkaan mihin hälytin on laitettu (jos on vedenpitäviä vaatteita ostamassa).
se reikä nyt ei minua sinänsä haittaisi (kun en jaksa uskoa, että siitä vettä menisi), jos se ei olisi niin näkyvässä paikassa!! Laittaisivat edes kainaloon tms, jos pakko on reikä tehdä. :/ Ostin siis takin ja housut tänään, mutta se takin reikä kyllä häiritsee nimen omaan ulkonäön takia. Lisäksi mietin, lähteekö kangas purkautumaan helposti tuosta kohdasta. Miten te, joilla on ollut paljon PoPilta vaatteita, kestääkö kangas reiästä huolimatta? Ovatko ne reiät aina keskellä vaatetta? Myyjän mukaan kukaan ei ole koskaan valittanut noista rei' istä... :O Saahan tuon palauttaa, mutta jos otan setin vasta syksyllä käyttöön ja sitten kangas alkaa hajota, on palautusaika kyllä kulunut umpeen...
alvella. Virkistävää vaihtelua Reimatecciin, ettei housut hajoa, eikä mene ylipäänsä miksikään.
Ja likaantumisesta sen verran, että nuoremman takki on kuitenkin aika vaalea beige ja se oli yhden meidän Nuuksion patikointi-nuotioreissun jälkeen ihan yltä päältä noessa ja hyvin lähti pesussa. :) Eli ainut mitä voisin moittia on kai hinta, ovh 89¿ per takki.
myös useampia PO.Pin takkeja enkä ole huomannut että hälyttimistä olisi jäänyt mitään jälkiä. En kyllä ole toisaalta huomannut että ne olisi ollut missään keskellä selkää.
Housut ostin juuri viikko sitten ja ne tuli varastosta, joten niissä ei ollut (näköjään onneksi) hälyä ollenkaan. Täytyy olla tarkkana!
Itse kävisin vaihtamassa takin toiseen, jos siinä olisi hälytinreikä keskellä selkää. Johan se maalaisjärkikin sanoo mihin niitä ei pitäisi laittaa :-O
Meillä on pojalla sellainen Po.pin ruudullinen kuoritakki, jonka pääväri on vaalea beige/kerma ja takissa ei kyllä ole minkäänlaisia pinttymiä, vaan edelleen kuin uusi.
Itse kyllä " huollan" vaatteet jokaisen ulkoilun jälkeen eli pyyhin tahrat pois enkä jätä tahroja pinttymään.