Ticket tulematta
Voisihan sitä tilata lisää tuotteita tuolta outletistä mutta ei uskalla kun edellinenkin tilaus vielä tulematta perille vaikka tilasin jo 25.1.
Olen ollut yhteydessä sinnepäin, mutta vastausta ei ole kuulunut....
Onko muillla ollut toimituksessa ongelmia?
Kommentit (18)
Ei ole vieläkään kuulunut mitään. Sähköpostia olen laittanut vaikka kuinka monta, mutta vastausta ei ole tullut.
Jos taitais tuon englannin kielen hieman paremmin niin olisin soitellut mutta arveluttaa soittaa..
Luulisi että voisi edes jotenkin vastata takaisin.
Harmittaa kun ei tiedä minne puku on hukkunut????
Onkohan sinulla väärä osoite tmv. Ovat tietysti voineet laittaa väärän siellä (ei siis ole sinun mokasi). Onko rahat veloitettu?
Tilausvahvistus on mulla tallessa ja siinä on kyllä oikeat tiedot ja kun katson ticketin sivuilta niin siellä lukee että tilaus on toimitettu tai ainakin niin ymmärsin. Niin ja kaiken lisäksi myös veloitettu jo tililtä...
Hei lähetä niille emailiä vaan lyhyesti niin tajuavat että et ole saanut tilausta. Ei tartte sepustella pidempiä kirjotat vaan :
Order no:¿..
I still have not received my order. Can you please let me know when I will receive it.
Lyhyesti ja ytimekkäästi :)
Kiitos vinkistä. Nyt on siten noinkin kysytty.
Odotellaan kuuluisiko nyt vastausta?
Ilmoittelen jos vastaavat tai eivät!!!
Vihdoin monien yhteyden ottojen jälkeen viime yönä klo 00.42 oli tullut sähköpostia että minun pitää ottaa yhteyttä henkilöön, joka on käsitellyt tilaukseni.
Eli sain uuden sähköpostiosoitteen johoin laiton tänän ytimekkään kyselyn uudelleen sekä kopion tilausvahvistuksesta.... : )
Katsotaan mitä nyt tapahtuu ja millä nopeudella.
loppujen lopuksi. Eli sain vastauksen pian. Pahoittelivat sekaannusta ja kun varastossa ei enää ollutkaan tilaamaani tuotetta niin antoivat vaihtoehdoksi sellaisia värejä joita ei silloin -50% alessa ollutkaan.
Ja lupasivat postittaa jo tänään.
Nyt vaan odotellaan jokos nyt tulee perille asti.
Pieni tunnustus tähän loppuun että enhän minä voinut olla tilaamatta noita sadeasujakaan viimeviikolla kun huomasin tarjouksen niin katsotaan mitä sieltä tulee perille!!! : )
Tosi kiva että loppujen lopuksi kaikki selvis :O)
Mä olen niiiin miettinyt sun lähetyksen kohtaloa viimeviikosta asti. Ihanaa että selvisi ja saat haluamasi (niin ja ne muut ; )
Omaani vielä odottelen, mutta tilasinkin vasta perjantaina : )
Kevettä odotellen, art ja pojat
Onko siellä jotkut englannin kieliset sivut? Pystyykö maksamaan tilisiirrolla, kun ei ole visaa käytössä.
Kiitos jo valmiiksi vastauksista =)
Jos olet yhtään tilannut suomalaisilta nettisivuilta mitään, niin idea on sama, kieli vaan tanska (jopa minä selvisin) ja jos tarvitset kääntöapua niin www.ilmainensanakirja.fi siihen rinnalle auki, niin edes auttaa vähäsen ; ) (itse löysin moiset sivut vasta tilattuani). Maksuna käy luottokorttien lisäksi myös VisaElektron, tilille maksusta en tiedä, mutta voithan kysellä s-postilla englanniksi. Rohkeasti vaan kokeilemaan. Laitat sitten avunpyyntöjä tänne, niin kyllä nuo " konkarit" auttaa jos jotain tulee...
luulin et ois isompikin eroi kuin 15e ,tietty värejä löytyy sadeasuista enemmän..
OUTLETista taitaa vaan olla suurinosa tilauksista. Ja näyttää myös olevat suurinosa loppu...
toivottavsti sinun tilauksesti löytyy ja meidän muidenkin tulee perille...