Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Splash-setin mitoitus

14.02.2008 |

Onko teillä muilla takki ja housut olleet samassa " kokoluokassa" ...ostin 110cm setin, takki on hyvä mutta housut ihan jätti suuret! Lahkeissa noin 10cm liikaa pituutta...

viime vuotinen 110cm reimatec setti mahtuu päälle ja siinä molemmat osat yhtäsopivia.

Tuo setti olisi tosi kiva, mutta tylsää kun housut ihan eri paria eikä noita voi yhdessä käyttää :/ Nyt pitäis päättää palauttaako setin vai ottaako takin yksistään käyttöön, housut menee ehkä vuoden päästä keväällä aikaisintaan...on ihan valtavat!

Onko muilla samaa ongelmaa? Aika moni vissiin tuon setin ostanut mutta en ole huomannut että muut olisi valitellut tuota ongelmaa...

Ja tuossa koossa jo suorat lahkeet joten liika pituus laahaa maata..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja ovat kyllä juu. 122 cm pitkälle ostin 116 cm setin joka on käyttökelpoinen varmasti kunhan kevät tulee. 112 cm pitkälle ostin 110 cm setin, jossa housuja pitää kääntää kerran vyötäröllä varmaan kevään ajan, tai ottaa ne käyttöön vasta syksyllä. Olisin voinut muuten ostaa 104 cm setin mutta tyttö ei halunnut henkselihousuja, joten noilla nyt mennään sitten.

Vierailija
2/7 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

NE 128cm housut oli ihan älyttömän mittaiset ! MÄ oon 162cm pitkä ja ne ei olleet paljoa mulle liian lyhyet (alle 5cm). Leveydestä ei olisi mennyt ;) 122cm takki on sopiva tytölle, sopiva kasvunvara siinä, mutta housut on varmaan pitkät. Kysyin pukua vaihtaessani vertailuksi mittoja 116cm puvusta. Siinä olisi housut olleet aika oikeat mutta takki liian pieni !

Eli epäsuhtaa tuntuu tuossa Ticketin Splash setissä siis olevan !

Hauskin epäsuhta tuo meillä olleet eri koon takki ja housut !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun takkia kokeiltiin niin se oli ihan sopiva! Eli 104cm takki olisi liian sopiva/pieni.

Harmittaa kun setti on tosi kiva ja kivaa pehmoista materiaalia...täytyis ostaa kaksi settiä...104 cm lisäksi niin saisi sopivammat housut tohon takkiin, mutta sitten olis 104cm takki ja 110cm valtavat housut ylimääräisinä..höh! Mitähän tekis.. ;)

Vierailija
4/7 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tosi pitkäikäiset kun sitten myöhemmin kuminauhan taas poistaa ja vapauttaa lahkeet. :)

Vierailija
5/7 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan " tavallisen " välikausipuvun tavoin? Eli toimii siis kuivan kelin pukunakin? Miten kestävyys? Mulla 4v tyttö 103cm pitkä.Minkä kokoinen setti kannattaa ottaa? 98 edellisten perusteella. Kuulostaa kyllä aika hurjalta! Reimatecin suoralahkeiset housut kokoa 110cm on ainakin 10cm liian pitkät ja odottavat kaapissa.

Ovatko rain dropit myös yhtäsuuria?

Minsku

Vierailija
6/7 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on poika, jonka pituus on pari senttiä päälle metrin ja hänellä pääosin on 104cm vaatteet käytössä. Mutta Ticketin rain dropista oli otettava 98cm ja se on mukavan reilu ja menee varmasti syksylläkin. Vanhemmalle pojalleni (n.110cm pitkä) ostin 104cm puvun, joten toooosi reiluja ovat!

Vierailija
7/7 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä varmaan sovittaa että tulee oikea.

Minsku