Haberkornista
Ostin kuopukselle kesällä Minikidsiltä kyseiset yhdistelmät, jotka otettiin käyttöön syksyllä.
Alusta asti on ollut ongelmana se, että vaunut natisevat kuin olisivat monta vuotta vanhat. Nivelkohtiin on ruiskittu silikonisprayta, mutta ei auta.
Tämän lisäksi kantokassista repesi pohja ja jalkatuenkin kangas on vähän revennyt. Ja kyydissä on ollut pienikokoinen vauva!
Olen käynyt näyttämässä vaunuja liikkeessä, ja uudet kankaat on tilattu ja niiden pitäisi tulla pian postissa. Natinaan ei myyjä osannut sanoa mitään, ei kuulemma ole ollut vastaavaa ongelmaa aikaisemmin muissa saman merkkisissä.
Onko muilla ollut tällaisia ongelmia?? Voikohan vaunut palauttaa, jos eivät suostu tekemään natinalle mitään? Takuuta on kuitenkin jäljellä yli puolitoista vuotta. Olen tehnyt myyjälle erittäin selväksi, että natina saa mut hermoromahduksen partaalle ;)
Kertokaa kokemuksianne, niitä ja neuvoja kaivataan :)
Ai niin, viikko sitten laitettiin kantokopan kankaat postissa Tampereelle, eikä niitä vieläkään kuulu. Pitäisiköhän taas soittaa perään ja vähän äristä..
Kommentit (2)
Onkohan sieltä tehtaalta lähtenyt maailmalle joku susi-erä? Meidänkin vaunuissa repeämä kantokassin sauman kohdalla. Myyjäkin sanoi, että eivät ole varanneet tarpeeksi kangasta.
Ja meidän vaunut natisee koko ajan, oli ne sitten tyhjät tai matkustaja kyydissä.
Olen ollut uudestaan yhteydessä Minikidssiin, eikä sieltä vastata! Loistavaa palvelua!
Toivottavasti sulla on parempi tuuri, ja saat korjautettua vaunusi nopeasti.
Meillä vaunujen katoksesta kangas repeytynyt, aivan kuin sitä olisi alunperinkin ollut liian vähän!!! Siis saumat repeilee ja olen aikeissa ottaa yhteyttä liikkeeseen, ostin suomen lastenvaunutukusta viime kesänä. Meillä siis myös ollut käytössä elokuusta lähtien.
Ja se nitinä, heti jos on enempi painoa, esim kauppakassi, niin nitisee, en kyllä ole yrittänyt edes sitä öljytä, pitänee ottaa sekin puheeksi kun valittaa. Kurja homma.