Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pitkälle edennyt klamydia?
14.02.2008 |
Onko kenelläkään ollut pitkälle edennyttä tulehdusta? esim. silmätulehdus tai sisäsynnyttimen tulehdus? Meneekö ohi sillä " normi" lääkekuurilla?
Tarttuuko klamydia MILLÄÄN muulla tavalla kuin seksissä? Esim. syljen mukana tai voiko silmätulehdus tarttua muihin?
Kommentit (4)
harvinaista tuo pitkälle meno. ei kokemusta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On nääs bakteeritauti ja hoidoksi on tosi jyty antibiootti.
kivut ja selkäkivut myös(mulla muutenkin kystia ja selkävaivoja joten en sitä aluksi pitänyt vakavana),sitten tuli tuo silmätulehdus ja menin lääkäriin..
Alue: Aihe vapaa
siis tukkii munatorvet.
onko sula ap lapsia jo?