Jos olisit päättämässä rekrystä, ottaisitko kuuluisan nettitrollin töihin?
Kommentit (11)
Kumpi olisi meriitti, autistinen jankutus vai paskahuumori?
Mitähän siitäkin firmasta vuotaisi nettiin....no jos auton varaosia myy, niin sitten, mutta ei mihinkään vaitiolovelvolliseen hommaan.
En ymmärrä, miten se voisi tulla esiin työnhaussa. Ja olen oikeasti ollut haastattelemassa ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miten se voisi tulla esiin työnhaussa. Ja olen oikeasti ollut haastattelemassa ihmisiä.
Lue: kuuluisa.
Ehkä olisi jännempää jos ei itse tiedä olevansa nettitrolli. Siksi kannattaa aina kysäistä. Joku voi esiintyä jonkun kuvalla ja nimellä, ettei nyt tule vääriä tuomioita.
Ottaisin, koska palkkaisin itseni👍
T. Pierutrolli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettitrollihan voi olla kuuluisa, vaikka ei olisi kirjoitellut mitään omalla nimellään. Kyllä minäkin tiedän useammalla suositulla palstalla erittäin tunnetun trollin, mutta ei hän henkilöllisyyttään ole paljastanut kirjoitellessaan, paitsi tietysti niille, jotka tuntevat hänet muusta yhteydestä ja tunnistavat tietyistä asioista kirjoituksissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettitrollihan voi olla kuuluisa, vaikka ei olisi kirjoitellut mitään omalla nimellään. Kyllä minäkin tiedän useammalla suositulla palstalla erittäin tunnetun trollin, mutta ei hän henkilöllisyyttään ole paljastanut kirjoitellessaan, paitsi tietysti niille, jotka tuntevat hänet muusta yhteydestä ja tunnistavat tietyistä asioista kirjoituksissaan.
Juuri näin. En minä tiedä nimeltä ainuttakaan nettitrollia, vaikka olen ollut aktiivinen keskustelufoorumeilla 30 vuotta.
En todellakaan!