Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies "painostaa" seksiin toisen miehen kanssa

Vierailija
21.11.2008 |

No ei nyt varsinaisesti painosta, mutta aina esileikin aikana alkaa kyselemään haluaisinko olla jonkun toisen miehen kanssa ja että hän voisi hommata jostain jonkun vieraan miehen panokaveriksi. Mua alkaa jo tympiä. Aluksi se oli ihan kiva ajatusleikki, mutta nyt mies vaan jankuttaa aina samasta jutusta. Muutenkin seksi on muuttunut tosi lyhyeksi ja mies ei juuri tee mitään esileikkejä ellen erityisesti sitä pyydä. Aina hankala tilanne, kun hermostuttaa jos ei ole yhtään sellainen fiilis että jaksaisi tuota ajatusleikkiä. Lisäksi minulla on epäilys että en edes oikeasti pitäisi ajatuksesta, siis naida jonkun vieraan kanssa. Mutta en viitsi aisaa tyrmätä aina täysin kun mieheltä tuntuu halut lopahtavan,jos alan perustelemaan siinä kesken touhujen, että ajattelepa nyt mitä se oikeasti tarkoittaa...plääh...Muutenkin mies aina kommentoi, että ei olisi yhtään mustasukkainen minusta jne. Minusta se on hieman jopa loukkaavaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavaksi että "juu, taidampa vaihtaa kokonaan miestä.

Vierailija
2/17 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ihan ajatusleikkinä homma kyllä toimii, mutta jos oikeasti aloittaisin seksisuhteen jonkun tarkkaan valitun kanssa voisi siitä tulla jotain muutakin kuin vain seksisuhde. On niin täynnä tuota asiaa, koska siitä on tullut miehelleni jonkinlainen pakkomielle. Ja joku tietysti ajattelee, että no sehän on sulle hauska juttu. Mutta jos miettii oikeasti, niin en haluaisi että mieheni "parittaisi" minua jonkun kanssa. Ajatus on etova.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mie ei taas tunnu uskovan että mä en tule lämpenemään ajatukselle kolmen kipasta jossa mukana olisi toinen nainen.

ymmärrän että fantasiana kiva varmaan hänelle, mutta kun en sitä pysty toteuttamaan niin en pysty.

eikä mies itse ole kovinkaan kympillä lähdössä jos heitän että miten olisis en sijaan kolmen kimppa kahden miehen kanssa, siitä mä kyllä fantasioin itse.

no siinä vaiheessa vaihtuu ehdottelujen kode toiseksi pariksi meiheni suussa....

eli omaa nautintoaan ajaa takaa ja halua saada panna muita naisia.

kyllästyttää ja vituttaa välillä.

mikään ei tunnu riittävän välillä, ja meillä seksiä todellakin on usein ja monessa eri muodossa ja eri mausteilla.

mutta tylsää vissiin sitten sekin. plääh...

Vierailija
4/17 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

fantasioin kahden miehen olemisesta, mutta sitten kun miettii oikeasti, se on eri asia. Mulle seksi ei ole kuitenkaan pelkästään seksiä, aina on myös tunteita. t.ap

Vierailija
5/17 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmasti kiinnostunut genrestä nimeltä cuckold

Vierailija
6/17 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies ja minuakin kiehtoo sama aihe, tosin hieman lievemmässä muodossa. Olemme lähdössä muutaman kuukauden päästä reissuun ja odotan jo innolla sitä että vaimoni olisi uimarannalla paljain rinnoin.

Muistan edelliseltä reissulta, kuin moni mies vilkuili vaimoni rintoja ja jostain syystä se oli minulle todella kihelmöivää.

Tässä ei siis ole kyse varsinaisesti seksistä vieraan miehen kanssa, mutta vähän sinne päin... Joten ymmärrän tavallaan miestäsi.

Vierailija
7/17 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus vaimosta toisen miehen kanssa kiehtoo. Vaimokaan ei pahastu ajatuksesta, muttei kuitenkaan toteuttamaan lähde. Tiedän, ettei painostamalla mitään hyvää synny, joten yritän olla tuomatta asiaa esille liian usein. Toisaalta haluan, että hän tietää haluni ja ymmärtää, ettei se ole vain fantasia.

En oikeastaan halua, että vaimolla olisi vain panokaveri vaan miespuolinen ystävä, mutta ystävä, jonka kanssa hän silloin tällöin päätyisi rakastelemaan.

Tilanteesi on varmasti hankala. miehellesi kun toinen mies ajatus on tainnut hirttää kiinni. Vaikka miehesi linjoilla olenkin, en usko, että sinun kannattaa myöntyä. Siitä tulisi painolasti suhteeseen ja se saattaisi vahingoittaa seksuaalisuuttasi.

Kaikille muille naisille, joille aviomies ehdottaa moista, neuvon punnitsemaan ajatusta mahdollisuutena ei uhkana.

Vierailija
8/17 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se nolottaa. No onneksi kokeilu oli loppujen lopuksi aika onnistunut eikä siitä jäänyt painolastia.

Vierailija
9/17 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusasia lienee se, ettei toista pakoteta tai painosteta tällaisissa asioissa mihinkään, mikä ei tunnu kummastakin hyvältä.

Vierailija
10/17 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

painostuksen alla, loppujen lopuksi itse tunsin oloni hyväksikäytetyksi, ja välillä iljettää vieläkin, eikä tuo mieskään niin innoissaan sitten ollut. Nyt taas alkanut miestä kiinnostamaan, ja puhuu jostain toisesta kaverista tai kolmen kimpasta.. mitempä kiemurrella tästä löyhästä hirrestä irti, sillä ajatus ahdistaa ja vaikuttaa jo omaan seksuaaliseen halukkuuteeni, kun tiedän taas kuulevani kyselyjä asiasta.. etoo..

Vierailija
11/17 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisissa suhteissa dynamiikka voi olla toinen, mutta meillä kaikkeen suhtaudutaan ensin kielteisesti. Rajansa tietenkin kaikessa.

Vierailija
12/17 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meikäläiseltä lentäisi tuollainen mies ulkoruokintaan. Seksiasioissa ei saa painostaa koskaan kumpaakaan osapuolta missään tilanteessa. Etenkin painostaminen seksiin vieraan ihmisen kanssa on ihan sairasta touhua. Jo pelkkä tautien saamisen/raskautumisen mahdollisuus ehkäisystä huolimatta on aina olemassa kaikessa sukupuolten välisessä seksissä. Toiseksi kenenkään seksuaalisuutta ei pidä mennä painostamalla muuttamaan oman mielensä mukaiseksi. Ja painostamiseen ei pidä ikinä suostua, siitä ei saa kun loppupeleissä likaisen muiston ja hyväksikäytetyn tunteen.

Vierailija
13/17 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla kun on aikalailla estoja, mutten kyllä rakasteluun asti painostanut vaan mailailuun ja tapaamisiin. Ei minua ainakaan olisi innostanut vastentahtoisen rakastelun katselu.

Vierailija
14/17 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi sanoa, että vaimolla on estoja, jos sitä ei muut miehet kiinnosta? Kaikki vaimojaan/miehiään painostavat ihmiset saisi ampua. Olin liian kauan miehen kanssa, joka painosti minua tekemään milloin mitäkin. Ennen painostusta olin seksuaalisesti aktiivinen ja kokeilin ihan mielelläni uusia asioita. Miehelle ei kuitenkaan mikään riittänyt. Jos kiletäydyin, niin hän haukkui minut maan rakoon ja uhkaili menevänsä vieraisiin.

Tuon muilutuksen jälkeen kesti melkein vuoden ennen kuin edes pystyin ajattelemaan seksiä. Vihasin itseäni ja vihasin miehiä. Nyt onneksi olen löytänyt miehen, joka tajuaa olla painostamatta. Asioista voi puhua ja omista haluistaan saa kertoa. Mikään ei kuitenkaan oikeuta alistamaan ja nöyryyttämään toista ihmistä!

miten miehet tuntuvat niin usein ajattelevan, että heillä on oikeus toteuttaa fantasioitaan välittämättä siitä, miltä puolisosta tuntuu. Ovatko niin monet miehet tosiaan niin itsekkäistä ja näkevät naisensa vain oman nautintonsa esteenä?!

Vierailija
15/17 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ensi kerralla, että haluan ja katso miehesi ilmettä se kertoo jo paljon, onko hän ihan tosissaan..

Kysyppä häneltä joskus kun hän ottaa asian puheeksi, kiinnostaisko häntä kimppakivat (kaksi miestä ja sinä)

Vierailija
16/17 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minustakaan alistaminen ja nöyryyttäminen kuulu terveeseen suhteeseen, mutta pieni kannustus rajojen rikkomiseen kylläkin.

Vierailija
17/17 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei innosta ollenkaan.

Muuten kyllä haluan muita miehiä, mutta en todellakaan oman mieheni kanssa, sehän pilaisi koko jännityksen enkä todellakaan saisi koko hommasta mitään irti kun se tehtäisiin miehen mieliksi, saan hänestä ihan tarpeeksi muutenkin enkä todellakaan kaipaisi häntä mukaan jos joskus jonkun toisen kanssa sänkyyn päätyisin.

Toinen mies, romantiikkaa ja jännitystä, mikäpä ettei. mutta mieheni siihen kimppaan huutelemaan rivouksiaan.... ei kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi