Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kukaan muu saanut huonoa palvelua
21.11.2008 |
hesarissa ilmoitusten yhteydessä? Itse laitoin jo tiistaina ilmoituksen lehteen ja vahingossa väärän puh.nron. Olen ottanut yhteyttä asiakaspalveluun ja palautetta lähettänyt että korjaisivat asian, koska ilmoitus vasta sunnuntain lehdessä.
Mitään vastausta en ole saanut!!!!!!
Kommentit (3)
ja julkaisevat ilmoituksen. Törkeetä! Tuon ehtisi vielä korjata.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Se kai käytäntö siellä, hidasta on