Kaipaatko ketään vanhaa ystävääsi tänään, ystävänpäivänä 14.2
Minä kaipaan, en tiedä miksi koska hän loukkasi minua ja perhettäni paljon. Ehkä olen vain surullinen siitä että se ystävyys ei ollutkaan sellaista miksi sitä luulin.
En vieläkään ymmärrä miksi piti niin paljon loukata ja satuttaa, silti minun häntä ikävä.
Kommentit (6)
Joidenkin kohdalla olen harmitellut yhteydenpidon katkeamista. Lapsena ja nuorena saadut ystävät ovat säilyneet, aikuisiällä solmitut suhteet eivät ole kestäneet, esimerkiksi työpaikkaa vaihdettaessa.
Mistä tunnet sä ystävän? Onko oikea sulle hän?
...Kun on sinulla vaikeaa ja kun tarvitset auttajaa, silloin ystävyys punnitaan, menee muut menojaan.
Siitä tunnet sä ystävän, kun on vierelläs vielä hän. Turhat tuttavat luotas ois, hävinneet pian pois
Melkein kaikki ne tärkeimmät ystävät on säilyneet ihan yläasteelta lähtien. Se yhteydenpito voi olla vaikka tekstari kerran vuodessa, mutta kuitenkin. Tiedän, että kun joskus nähdään niin se ystävyys ei ole kadonnut minnekään ja juttelu sujuu samalla tavalla kuin ennenkin.
Mutta yksi olikin ketä kaipaan: Riikka yläasteelta.
Muutin vuosi sitten kauaksi ystävistäni. Täältä en ole löytänyt kuin hyvän päivän tuttavia :(