Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapahtui keväällä 2004 - tarina SIKAmiehestä KITTILÄSSÄ!!!

Vierailija
14.02.2008 |

eli olin eronnut loppuvuonna 2003 pitkäaikaisesta miesystävästäni, olin aivan hajalla. Mies oli pettänyt minua ja muuta. Keväällä 2004 menin sitten erään ystäväni kanssa ravintolaan ja tapasin siellä ihan ok miehen, jonka puhelinuméron sain illan päätteeksi. Mies oli matkailualan yrittäjä Kittilästä. Tekstailimme ja välillä soittelimmekin. Kuukauden kuluttua mies kertoi, että onkin naimisissa ja kaiken huipuksi kertoi, että on hieman kiire (eräässä tekstarissa), kun on vaimon kanssa synnyttämässä!!!Seuraavana päivänä voisi kuulemma soitella jo...Lopetin homman siihen, romahdin täysin, sillä tuntui niin kauhealta, että olin tavannut taas tuollaisen sian!! Sain edelleen mieheltä viestejä, ristiäisistä, vauvan kuvankin ja " Täällä olisi kovaa patukkaa tarjolla" -viestejä. Vaihdoin lopulta puhelinnumeroa...Mutta aivan uskomaton tyyppi. Eli jos joku tunnistaa miehensä tai tietää tapauksen, niin huhhuh...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tekstailee tuhmia salarakkaalleen kun vaimo synnyttää vieressä! voi sitä naisparkaa joka on tollasen sian mennyt ottamaan!

Vierailija
2/7 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta tajusin, että kyse ei ollutkaan sikalanpitäjästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija #7:

Lappilaisille ei riitä yksi nainen!

Vierailija
4/7 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai missä saunassa sen muija synnytti...

Vierailija
5/7 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai luuletko sä, että jos mies on Kittilästä kotoisin, niin tiedon pitää ehdottomasti olla väärä sen takia, ettei Kittilän terveyskeskuksessa ole synnytetty enää sitten vuoden reikäleipä?

Vierailija
6/7 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä että kenestä ois kysymys...

Vierailija
7/7 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vanhoja muistelen, luin vain tuon yhden aloituksen, jossa kaverin mies oli ehdotellut, siitä muistui tämä tapaus mieleen! Kyllä oli yrittäjästä kyse, ei mikään iso yritys, eikä ole Levillä, Kittilässä kylläkin. Toinen lapsi syntyi heille tuolloin -04, vaimo käsittääkseni alkuperäinen Kittilän asukki, mies muuttanut muualta. Tyttö heille muistaakseni syntyi. Aivan kauhea ukko!!!