Mitä sinä odotat mieheltäsi ystävänpäivänä? :)
Mikä olisi mieluinen yllätys? Vai onko teillä edes tapana viettää/muistaa toista ystävänpäivänä?
Itse toivoisin kahden keskistä aikaa, treffejä. :) Luultavasti näin ei kuitenkaan tule käymään. :/
Kommentit (24)
Pääsen tänään töistä vasta klo 20, enkä enää silloin jaksa mitää juhlia. Itse ostan miehelleni ja tyttärelleni pikku suklaayllärit.
Toisinaan harmittaa kun ei se ole juuri yhtään romanttinen, mutta olen siihen jo tottunut ettei kannata odottaa mitään ettei sitten itse pety.
millään lailla. Ennen itse ostin hänelle jotain pientä mutta en enää jaksa vaivautua. Itse asiassa mies ei edes toivota hyvää ystävänpäivää tai muuten noteeraa=(
arnoldsin donitseja ostan ehkä kotimatkalla ku tykkää, jotain muutakin vois. Just sillä oli synttärit, ei tarvi mitn kallista. Tuleeko ehdotuksia?
ei olla osteltu mitään lahjoja, toivotettu vaan hyvää ystävänpäivää. Ehkä sitten jaksaa jotain organisoida, kun lapset on vähän isompia...
Meillä ei ole ollut tapana ko. päivää viettää, mutta valehtelisin, jos sanoisin, että mitään en odota... Mies on nyt työmatkalla ulkomailla ja tulee myöhään illalla kotiin. Toivon, että tuo tuliaisiksi mun lempikarkkeja (niitä ei saa Suomesta) ja nipun paikallisia sisustuslehtiä (niitäkään ei saa Suomesta). Katotaan kuin käy, aika usein on pyytämättäkin tuonut jompia kumpia...
Kyseessä ei siis ole mikään pervo asu, vaan ihan naisen mukavuutta silmälläpitäen hankittu kokonaisuus.
Illalla maltillinen ja pitkä (ehkä hieman kiusiutteleva) kokovartalohieronta öljyjä käyttäen.
Tämä on suunnitelmani ja nyt haluaisin jotain vahvistusta idealleni.
tosin hääpäivä ei ole sama =)
aina on kyllä muistanut. Tuonut jotain ihnaa, söpöä, pientä
Paitsi että minä haluan mieluummin hieronnan hierontana, en minään esileikkinä.. Siis mä en haluais hieronnan aikana mitään intiimihivelyjä tms. vaan ihan ronskia hierontaa, samaa mitä saisin jos menisin hierojalle :) Sitten sen hieronnan jälkeen vois olla vaikka uuden alusasusetin testausta ;)
Emme vietä ystävänpäivääkään. Ihan turhaa media- ja markkinointihypetystä. Olenkohan traumatisoitunut niistä koulun kammottavista halaus-päivistä? ;)
Treffaillaan ja hemmotellaan toisiamme noin muutenkin =)
En odota siis mitään. No, enpä mäkään muistanut aamulla koko asiaa. Mua ärsyttää koko ystävänpäivä, ihan väkisin väännetty juttu. En jaksa ruveta rustaamaan kellekään mitään lässytysviestejä.
;) Varmaan saan sitte surruuttelua illalla.
Mies ei varmasti muista koko asiaa. Enkä minäkään muistanut ennen kuin täältä luin. :) Ei siis ole meillä mikään juhlapäivä.
Se mua kyllä ärsyttää kun mies ei muista mitään muitakaan päiviä... synttäreitä tms. Varsinkin äitienpäivänä toivoisin että sanoisi edes " hyvää äitienpäivää" ... :(
vaikka joskus olisi tarvetta, saati sitten että se tuntuisi aina ihanalle. Aina se " lipsahtaa" esileikiksi... ei tasan kiinnosta.
Mies jaksaa hieroa varmaan puol minuuttia ja sitten alkaa se hiplaus... Ja ärsyttää kun se sanoo että suuri (en nyt muista kuinka suuri) osa hieronnoista päätyy yhdyntään, silloin kun olen pyytänyt että hieroisi... :(
19
Siis jos tulkitsin tuon pitkän ja maltillisen hieronnan oikein. Eli siis niin, että tarkoitus oli hieroa pitkään ja ihan oikeasti. Lopussa voi mennä enemmän silittelyn ja esileikin puolelle, mikä musta on ihan kivaa, jos hierontatoiveet on ensin täytetty. Itse tosin en ehkä odottaisi mitään urheiluhierojan käsittelyä, jos olisi juuri saanut alusasusetin...
Ja alusvaatteet ovat aina jees, jos koko on kohdallaan.
Kokemuksesta TIEDÄN, että se loppujen lopuksi päätyy nuolemisen kautta kaikkeen muuhun kivaan, mutta vasta 0,5-1h päästä.
Lähinnä hain vahvistusta tuolle alusasu idealle.
Kiitokset vastauksista!
- 12
Osta ennemmin vaikka kaunis/seksikäs yöpuku, sen ei tarvi niin kovin sopia/istua
Tämä siis nro:lle 12!
ei se tarvitse mitään isoa olla. joskus on tuonut kukkiakin, halaus ja ystävänpäivätoivotuksetkin kävisivät.