Kommentteja,suutuinko turhasta? ov
Mies varasi meille matkan etelään,ensimmäistä kertaa pääsen elämässäni " jonnekin" muualle kuin Ruotsiin tai Tallinnaan. Kuvittelin että ilman muuta menemme kahdestaan nauttimaan,mutta eilen kysyi että otetaanko lapset mukaan....Suutuin,oliko tyhmää?
Kommentit (7)
Ei se mies ole ajatustenlukija. Jos et tahdo lapsia mukaan niin sanot sen.
sä oot kotiäiti ja ukkos painaa ympäripyöreetä päivää teidän talouden ylläpidon eteen?
Haluaisikohan se mies viettää välillä ihan lomaa ja vapaa-aikaakin niiden lastensa kanssa?
Onneksi fiksu miehesi sentään on valmis ottamaan lapsetkin mukaan lomalle.
minkäikäisistä lapsista oli kyse? Oikeastaan mä en itse keksi yhtään syytä jättää lapsia kotiin. Etelänlomahan on kaikille kiva. Eli suutuit turhasta. ja vielä täsmennykseksi lisään, että en ole niitä äitejä, jotka eivät voi olla lapsistaan koskaan erossa. Jätän mielelläni yön yli hoitoonkin aina silloin tällöin ja olen matkustanut ystävieni kanssa ilman lapsia, mutta kun menemme miehen kanssa, menemme aina perheenä.
eikö lapsilla ole oikeutta lomaan?
Vai onko teidän lapset jo teinejä ja tarviitte hermolepoa? Muuten en ymmärrä asennettasi...
Miehesi tuskin on mikään ajatusten lukija ja siksi kysyi vain sinun mielipidettä. Niin että, kerro ap haluatko matkalle ilman lapsia vai lasten kanssa??
Jos ovat leikki-ikäisiä, niin olisin suuttunut miehelle jos olisi varannut loman ilman heitä...