Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perseisten MiljaZ siis vau mikä muodonmuutos ov

Vierailija
13.02.2008 |

miten pystyit tuohon??? Pullukasta malliksi. Itsellä vielä enemmän liikapainoa, mitä sinulla oli. Miten kauan sinulla meni tuohon???

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella huomattava muutos! nykyisin ehkä himpun liian laiha, kun kasvot niin kulmikkaat. Mutta WAU!

Vierailija
22/28 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan hulppea muodonmuutos! Näyttää blondikuvassa ihan Debbie Harryltä. Nuo kulmakarvat vaan pistää hiukka silmään, ne on aika... " näyttävät" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla ihmisistä on luonnollisesti kulmikkaammat kasvot ja se on minusta hyvä juttu. Ei viittaa liian alhaiseen painoon kuten, joku täällä sanoi.

Vierailija
24/28 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuollaisesta saa itsekin puhtia, kun näkee, että se on kuin onkin mahdollista!

Aina sitä ajattelee, ettei näistä läskeistä pääse eroon, mutta kyllähän niistä näköjään pääsee!

Huomenna aloitan laihiksen, ou jes taas:)

Vierailija
25/28 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa teille epäilijöille mallia, mitä karppaus tekee. Tai karppaus+treeni.

Vierailija
26/28 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tummat hiukset sopii sulle tosi hyvin. Kumma paikka kun joku aina alkaa haukkumaan vaikka millä nimillä jos joku laittaa itsensä kauniiksi... Älä välitä noista AV-mammoista, jotka ovat heränneet väärällä jalalla.

Niinhän se on että kaikkia ei voi miellyttää, eikä onneksi tarvitsekaan Toinen tykää toisesta, toinen toisesta. jotkut sanovat mua liian pitkäksikin, varsinkin kun tuppaan 12cm korkoa alle mutta itse viihdyn kyllä pitkänä (ja paha sitä asiaa ois lähteä muuttamaankaan :D ) Mä nyt olen tälläinen ja se riittää mulle. Enkä mä tosiaan iana meikeissä ole, en vaan tykkää olla valokuvassa elli naturellina, koska se ei aina pue minua.

Karppaus . infon sivuilla Tutustui ruokavalioon ja lueskelin myös jonkin verran GI , GK ja hiilareihin liittyvää kirjallisuutta.

T:MiljaZ

Vierailija
27/28 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

65-70kg:a riippuen kuukauden ajasta... tavoitteena ois saada lihasmassalla tuohon 70kg:n tienoille.

Vyötärö mittaa enemmänkin käytän kuin puntaria nykyään.

T:MiljaZ

Vierailija
28/28 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea suoritus kertaqkaikkiaan, ei voi kuin onnitella ja toivoa, että itsestä olisi joskus samaan :(. Harrastitko minkäverran viikossa liikuntaa siis tuon kahden vuoden aikana?Salia 3 x viikossa, muuta? Tehtiinkö sinulle oma kunto-ohjelma tai oliko sinulla joku " tsempparina" vai ihan yksinkö salilla rehkeit? =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi