Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Saimi os. Nousiaisen kommentista, että timmi kroppa on kohteliaisuutta muita kohtaan?

Vierailija
31.12.2007 |

Aika hurja väite.

t: Epäkohtelias läski

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset ihmiset ovat samalla tasolla kuin ne, jotka aikanaan kävivät sirkuksessa katsomassa siamilaisia kaksosia jne.

Eiköhän ihmisellä ole vähän tärkeämpiäkin keinoja olla kohtelias kuin kehon muoto.

T: Entinen läski, sama ihminen.

Vierailija
4/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on väittänyt näin ja milloin?

Vierailija
5/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sille kuuluu miten muut elää..

Vierailija
6/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä se sille kuuluu miten muut elää..

Vierailija
7/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siisti pukeutuminen ja muu ulkomudostaan valittaminen saattaa ehka menna tuon otsakkeen alle, mutta muuten aivan naurettava vaite. joillain ihmisilla paino liittyy sairauteen (esim kilpirauhanen) ja ylipainoinen ihminen voi kylla olla todella upea ilmestys.

Vierailija
10/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäkohteliasta muita kohtaan.

Vierailija
11/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eipä käy mielessä ajatella että " onpa tuo epäkohtelias minua kohtaan" ...

Eiköhän Saimi yritä epätoivoisesti itselleen ja muille todistella että oikeastaan onkin tosi syvällinen ja ihmiskunnan kannalta arvokas asia olla ammatikseen laiha, sen sijaan että käyttäisi elämänsä johonkin mielekkäämpään. Hohhoijaa.

Vierailija
12/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ei yhtään viitsi nähdä vaivaa ulkonäkönsä, siisteytensä tai pukeutumisensa eteen, niin se on epäkohteliasta muita kohtaan.

Kotona voi kukin näyttää vaikka variksenpelättimeltä, mutta ihmisten ilmoille kun menee niin silloin on syytä olla parhaimmillaan, tai ei ainakaan huonoimmillaan. Silloin osoittaa kohteliaisuutta kanssaihmisille.

Vierailija
14/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta jos ei yhtään viitsi nähdä vaivaa ulkonäkönsä, siisteytensä tai pukeutumisensa eteen, niin se on epäkohteliasta muita kohtaan.

Kotona voi kukin näyttää vaikka variksenpelättimeltä, mutta ihmisten ilmoille kun menee niin silloin on syytä olla parhaimmillaan, tai ei ainakaan huonoimmillaan. Silloin osoittaa kohteliaisuutta kanssaihmisille.

Joskus on todella epäkohteliasta olla " huoliteltu" jos se tarkoittaa silmiä kirvelevää määrää hajusteita jne.

Vierailija
15/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoikka ihminen väittäisi julkisuudessa, että lihavien seksielämä on varmaan tosi näivettynyttä, kun ovat sellaisia läskejä. Raivo olisi hirveä.

Minua ärsyttää, että pullukat saavat möläytellä mitä tahansa ja haukkua laihoja, mutta toisinpäin pitää sitten olla hipi hiljaa.

Ja huvittavaa, että ylipainoinen ihminen " uskaltaa olla sellainen kuin on" . Kyllä minä koen olevani " tällainen kuin olen" treenattuna ja hoikkana. Vähemmän tuntisin olevani oma itseni, jos lopettaisin terveen elämän ja lihoisin.

Vierailija
16/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä on raivostuttavaa on että yrittävät tehdä omasta laihuudestaan moraalisesti ylevää, vaikka kysymys on Saiminkin kohdalla vain siitä että hän on tehnyt uran turhamaisuusteollisuudessa.

Vierailija
17/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos hoikka ihminen väittäisi julkisuudessa, että lihavien seksielämä on varmaan tosi näivettynyttä, kun ovat sellaisia läskejä. Raivo olisi hirveä.

Minua ärsyttää, että pullukat saavat möläytellä mitä tahansa ja haukkua laihoja, mutta toisinpäin pitää sitten olla hipi hiljaa.

Ja huvittavaa, että ylipainoinen ihminen " uskaltaa olla sellainen kuin on" . Kyllä minä koen olevani " tällainen kuin olen" treenattuna ja hoikkana. Vähemmän tuntisin olevani oma itseni, jos lopettaisin terveen elämän ja lihoisin.

Vierailija
18/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta reilusti alipainoistakin voidaan sitten pitää epäkohteliaana... Eihän mallilaihuus ole timmiyttä, kun kropassa ei ole lihaksia, vaan vain luuta ja nahkaa!!!

Vierailija
19/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen keho on tarkoitettu hyppimään, juoksemaan, kantamaan ja kurottamaan. Nykyinen, passiivinen ja liikkumaton elämäntyyli surkastuttaa lihakset, näin ollen painoa kertyy eikä keho toimi niinkuin sen pitäisi. Arkielämä ei tarjoa enää mahdollisuutta ruumiilliseen rasitukseen (esim. halkojen hakkuu, veden kanto kaivosta) ja näin ollen tämä rasitus pitää hakea harrastuksen muodossa esim. punttisalilta.

Hieman hymyilyttää, kun joku ihrakasa hokee olevansa luonnollinen, kun nimenomaan hän ei sitä ole.

Vierailija
20/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha tai kevyt voi olla kuka tahansa, mutta liikkutamattomalla paikat alkaa roikkua. Ellei sitten ole kyse geneettisesti tosi poikkeuksellisista ihmisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme