Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perseisten MiljaZ siis vau mikä muodonmuutos ov

Vierailija
13.02.2008 |

miten pystyit tuohon??? Pullukasta malliksi. Itsellä vielä enemmän liikapainoa, mitä sinulla oli. Miten kauan sinulla meni tuohon???

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut oli sitten bongattu..

No eipä siinä mitään, yllätyin ettei ketjussa ollut minua totaalisesti teilattu :) (positiivisuus kunniaan....)

Joku mietiskeli pituuttani: 181,5cm sitä suotiin. Olen elokuvateatterin rasittava tapaus joka on aina edessä... :)

karppauksella tosiaan tuloksiin päästiin, joskaan en väitä sen olevan ainoa oikea tapa. Tapansa kullakin ja totaalisena sokeriholistina tämä sopi minulle. Olo parani kummasti ja verenpaineetkin kohdillaan nyt eikä migreenikään vaivaa enää juuri koskaan.

Mä en halua luoda väärää kuvaa siitä, että urakka olisi ollut helppo ja murheeton. monia epätoivon hetkiä on ollut ja motivaation puutetta, mutta halu muuttaa itseään oli sitten suurempi. Se tosiasia että kukaan muu ei tee sitä minun puolestani motivoi sitten lopuksi. Ja eihän vaikein vaihe ole ohi, se ylläpito on haastellisinta, se ettei anna itsensä palata siihen entiseen ja epäterveeseen elämäntapaan.

Toisaalta uskon vahvasti että lopulta uurastus palkitaan, ja sitä ajatellen jatkoin ja jatkoin...

Minusta tärkeintä on silti olla sen painoinen, jossa viihtyy. Kilot eivät merkitse loppujen lopuksi, vaan se että viihtyy omassa kropassaan. Minä en yli 100kiloisena viihtynyt ollenkaan, Mieheni ei koskaan valittanut, sanallakaan. Mutta kunnioitti päätöstäni elämänmuutokseen kun aloin asiasta puhua. Ja tuki minua aina vaikeina hetkinä.

Ei se paino ole kuitenkaan elämän tärkein asia.

Terveys kylläkin on tärkeää,ainakin minulle, ja minulla jo verenpaine varoitteli silloisesta elämäntavasta.

Tämähän menee jaaritteluksi.

Pointtina on kai lähettää tsempitys kaikille laihduttaville, ei laihduttaville ja pienten lasten äideille.

T:MiljaZ

Vierailija
2/28 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten vaan anoreksiaan repsahda. Naisen tulee olla sopivasti pyöreä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän on eri " asteisia" eli toiset jättää pois vain valkoiset jauhot ja sokerit, toiset kaikki hiilarit. Mittautitko veriarvoja, kolesterolia, tms. urakan jälkeen? Itse olen aina vieroksunut karppausta mahdollisten kolesteroli- tai munuaisongelmien takia, olenko ihan väärässä?

Vierailija
4/28 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niitähän on eri " asteisia" eli toiset jättää pois vain valkoiset jauhot ja sokerit, toiset kaikki hiilarit. Mittautitko veriarvoja, kolesterolia, tms. urakan jälkeen? Itse olen aina vieroksunut karppausta mahdollisten kolesteroli- tai munuaisongelmien takia, olenko ihan väärässä?

Minun oli pakko vetää ns. tiukkaa linjaa aluksi, jotta sokeririippuvuus saatiin kuriin. 2 ekaa viikkoa oli todella karmivaa vieroitusoiretta: Kiukkua, kiukkua ja kiukkua, mutta paino myös putosi ekan 2 vkon aikana 6kg:a (nesteitä varmasti suurin osa)

Sitten olo muuttuikin seesteiseksi ja energiseksi.

Kun pääsin tavoitteeseen, syön jo aika kivastikin hiilareita, tosin se leipä, peruna pasta ja sokeri yhä pannassa, mutta hedelmiä ja sen sellaisia uppoaa paljon.

Hiilari määrät pakko pitää kurissa koska minusta tulee melkoisen pirullinen akka kun vetasen hiilareita (esim karkkia), ja sitten kun sokeripiikki laskee... niin ja väsähdän täysin.

Arvoja en ole muita mitannut kuin verenpaineen. Paineet olivat tasaisesti ennen karppausta (ylikiloilla) 130/85-90 ja nyt ollaan 120/70 lukemissa jatkuvasti

Enkä ole tarkastuttanut itseni missään (välillä kutkuttaisi ajatus kyllä) mutta kun olo on hyvä niin olen päätellyt kaiken olevan kunnossa.

Vierailija
5/28 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän sieltä päiväkirjasta, että kahvilla ja Batteryllä sitä on laihdutettu. Tosi " terveellisin" metodein, siis. Mutta so what, tulos on helkkarin hyvä. Oot ihan idoli :D

Vierailija
6/28 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeitakin hetkiä on ollut.

Muistakin syistä kuin vain " painon" takia. (kun elämässä on tapahtunut paljon muutakin 2 vuoden aikana)

Jos olisin 2 vuotta ollut kahvilla ja batteryllä niin tuskin olisin tässä enää asiasta kertomassa.

Vierailija:

Näkeehän sieltä päiväkirjasta, että kahvilla ja Batteryllä sitä on laihdutettu. Tosi " terveellisin" metodein, siis. Mutta so what, tulos on helkkarin hyvä. Oot ihan idoli :D

Vierailija
7/28 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kaikkia liikakiloista kärsiviä MiljaZin sivuille. Vois tulla tsemppi-fiilis itsellekin. Siis ainakin mulle tuli :)

Vierailija
8/28 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon MiljaZ. Olet tyrmäävän kaunis!! Sievä olit aiemminkin, mutta tuo tuloksesi on tyrmäävä. Ja tuo pehmeämpi look oli aivan ihana :)

Kertoisitko vielä mistä nettisivuilta hait tietoa ja apua, jos sellaisia tukena käytit? Ja muutenkin mikä antoi sysäyksen tuolle muutokselle? Mäkin tahdon!!!!11

Vierailija
9/28 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tota.. näyttäisit vieläkin kauniimmalta jos saisit nuo kulmakarvat jotenkin hillitymmäksi. Kosmetologi voisi nyppiä ne vähän ohuemmiksi ja ota niihin kestoväri, niin ei tarvi kynällä piirtää. Ihan ystävällisesti sanon :)

Vierailija
10/28 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja voi apua, minä näytän tosi paljon samalta kuin sinä 90 kg -kuvassa, ja olen kuvitellut olevani ihan hoikka! En tajunnut tosiaan, että noin suuri muutos olisi mahdollinen. Nyt alkaa suklaansyönnin hillitseminen täälläkin, kiitos silmien avaamisesta. :)

Vierailija
11/28 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää vain se lutkameikki jota oli monessa kuvassa. Miksi maalata kuin saksalaisesta tuotannosta kun on todella kaunis muutenkin. En tarkoita että ihan lestanaamana pitäisi olla, mutta edes vähän siistimpänä, you know? :)

Vierailija
12/28 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on nätisti kiinteytynyt, eikä lihaksia rakenneta pelkällä kahvilla ja Batterylla.

Vierailija
13/28 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo antaa voimia meille muillekin. On hienoa huomata, että elämänmuutos on mahdollinen ja ehkäpä myös minulle.

Vierailija
14/28 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton muutos ja mahtava sixpack! Onnea, tästä sain itsekin potkun lähteä lenkille! Karppaamaan ei pysty, mutta muuten kyllä hieman kevennystä ruokavalioon ja liikunnan lisäämistä!

Vierailija
15/28 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät tosi upealta! Täällä yksi läski kotiäiti on kateudesta vihreänä. Täytyypä jättää suklaat vähemmälle ja lisätä liikuntaa, ehkäpä minäkin sitten joskus näytän tuolta.

Vierailija
16/28 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään noista kuvista ei ole lutkameikkiä nähnytkään. Ihan tavallinen KAUNIS meikki on naisella jokaisessa kuvassa. Kulmakarvatkin ovat ihan OK. Sopivat hyvin kasvoihin ja olet persoonallisen näköinen. Näytät tavallisemmalta ns. pehmeässä lookissa, mutta on sekin nätti. Nykyinen tyylisi on kuitenkin parempi ja näyttävämpi. Et ole todellakaan mikään seinäruusu.

Tummat hiukset sopii sulle tosi hyvin. Kumma paikka kun joku aina alkaa haukkumaan vaikka millä nimillä jos joku laittaa itsensä kauniiksi... Älä välitä noista AV-mammoista, jotka ovat heränneet väärällä jalalla.

Vierailija
17/28 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttamaan elintapojani. Kiloja on kyllä paljon liikaa.

Ap

Vierailija
18/28 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ketjun isoperse

Vierailija
19/28 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli satakiloisena kuopuksen syntymän jälkeen 2005 ja sit hoikkana häissä kesällä 2007

Vierailija
20/28 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi