Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SIMPUKKAmallinen kännykkä, onko hyvä? Hajoaako helposti? OV

Vierailija
13.02.2008 |

Tarvitsen uuden kännykän. Harkinnassa simpukka malli, mutta mietin että kestääkö käyttöä...? Sehän pitää aika montaa kertaa päivässä avata jne. mietin että hajoaako äkkiä?

Ja jos hajoaa, niin onko korjaaminen miten kallista...?

Tarkoitan nyt nimenomaan " liikkuevien osien" hajoamista, en varsinaisia " teknisiä vikoja" . Niin, ja Nokian malli harkinnassa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä on pudonnut kerran aukinaisena maahan ja sen seurauksena siitä murtui saranan vierestä pienet palat. Näin kännykkä aukeaa " liikaa" . Eipä tuo käyttöön muuten vaikuta.

Tässä mallissa laturin ja kuulokkeen reiät ovat älyttömien pienten muoviluukkujen takana. Onhan se tietysti hyvä, että nuo ovat suojassa ja yllättävän hyvin nuo ovat käyttöä kestäneet, mutta käytännölliset ne eivät todellakaan ole.

Vierailija
2/8 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääköhän vielä harkita ns. " tavallista" mallia... ;)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii vielä. Ainoa ongelma on, että näppäimet alkavat kulua. Maksuvat vähän. Mutta se ongelma mulle tulee kaikkien valmistajien kaikissa malleissa, kun tekstaan niin paljon (mulla onkin teiniliittymä, jossa kuukausimaksuun kuuluu tuhat tekstiviestiä...).

Mutta siis sen nivelen kanssa ei ole ongelmia.

Mä olen tykännyt siitä, että mun puhelimessa näppäimet voi lukita nappulasta painamalla kannen sulkemisen jälkeen. Voin siis jättää kesken jonkun toiminnon, esim. tekstiviestin kirjoittamisen tai kalenterin selaamisen ja laittaa vaan puhelimen kiinni ja näppäimet lukkoon ja taskuun, jos tulee esim. lasten kanssa joku kiire homma. Sit vaan avaan kannen ja jatkan siitä mihin jäin, kun on aikaa. Ei tarvi siis painaa punaista tms eli lopettaa toimintoa, sit lukita näppäimiä ja sit laittaa taskuun ja sama toisinpäin kun haluaa jatkaa sitä mitä olikaan tekemässä....

Vierailija
4/8 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevästi onnistuu yhdellä kädellä. Samoin tekstareiden kirjoittelu, puhelun soittaminen. Ja pysyy tooooosi hyvin myös korvan ja olkapään välissä ;)

Vierailija
5/8 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kätevää surffata täällä AV:llakin

Vierailija
6/8 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/8 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

viimeinen lause pilasi kaiken, en suosittele

;)

Vierailija
8/8 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä porsi vuodessa se läpän jousi, yks päivä kuului vain naks ja läppä lörpähti ihan veltoksi. Ikinä en enää simpukkapuhelinta laita.