Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ne supistukset nyt oikeasti on? (ov)

Vierailija
13.02.2008 |

Mulla nyt pitkin iltaa on menkkamaisesti jomottanut mahaa ja selkää niin, että välillä helpottaa eikä juili ollenkaan, mutta sitten taas alkaa jomotus. Maha menee vähän kovaksi, mutta ei kuitenkaan niin, ettei olla pystyisi..

Mietinkin, että olisiko nämä nyt sitten niitä supistuksia?

Tänään viikkoja kasassa 40+ joten sen puolesta voisikin olla. Tähän asti olen säästynyt koko raskausajan ilman supistuksia, joten en tiedä millaisia ne ovat..

Kiitos jos joku viitsi vastata.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että parin päivän sisällä varmaan alkaa oikeasti.

Suurimmalla osalla naisista synnytyssupistukset ovat sellaisia, ettei sinun sitten enää tarvitse yhtään miettiä, että supistaako vaiko eikö.

Onnea matkaan!

Vierailija
2/10 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, jos nyt oikeasti nämä tästä voimistuisivat.

Ehkäpä jo ensi yönä.. *Toivossa on hyvä elää*

Kiitos kun jaksoitte vastata.

Onnellinen ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuu niin s-nasti

Vierailija
4/10 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kyllä molemmissa raskauksissa viimeiset 3kk.

Vierailija
5/10 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tosiaan ei ole ollut sitten minkäänlaisia jomotuksia/supistuksia koko raskausaikana, vasta tänään alkoivat. Aamulla heräsin siihen kun selkää särkee, nyt muutaman tunnin on jomottanut myös mahaa..

Limatulppaakin on koko päivän tullut. Mutta sehän nyt ei kerro vielä mitään..

Voi, toivon niin, että pääsis pian synnyttämään!

Vierailija
6/10 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran ei koko raskausaikana ole supistelut yhtään, niin lupaavalta kuullostaa. Kyllä taatusti tunnistat kunnon supistukset, kun tulevat. Synnytyssairaalani ohjeen mukaan, kunnon suistusten aikana huumori loppuu :)

Vierailija
7/10 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakaan ei ollut koko raskaus aikana minkäänlaisia supistuksia, tai no mahan kovenemista oli loppuaikana mutta sekään ei tuntunut kipeältä. sitten eräänä aamuna alkoi menkkakivut, puolelta päivin pienet supistukset jotka voimistui kokoajan ja lopuksi kipu levisi myös selän puolelle...illalla lähtö synnärille ja vauva syntyi puol 2 aikoihin yöllä.

tsemppiä sulle! ;)

Vierailija
8/10 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todella toivon, että nämä tästä vielä voimistuisi, kun kuitenkin päivän mittaan on ainakin voimistunut.. Aamulla kun tosiaan oli vain vähän selkäsärkyä ja nyt jo jomotusta mahalla ja kovettumista. :)

Jotenkin olin asennoitunut, että reilusti yliajalle menee, kun tähän asti on ihan oireeton ollut, mutta näköjään tilanne voi muuttua nopeastikin! :)

En vielä kuitenkaan uskalla riemusta hyppiä, mutta onhan tämäkin jo edistystä. :D

-ap

Vierailija
9/10 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule sit aamulla kertomaan, jos vielä kotosalla kärvistelet, että tuliko lähtö... Jännätään sun puolestasi täällä :)

Vierailija
10/10 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap