Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

teroluttien jälkeenkö aina " tyhjennysvuoto" ?!

Vierailija
13.02.2008 |

tässä siis vauvaa yritelty jo aika kauan ja kävin just papa-kokeessa. tämä th kysyi sitä ottaessaan että olenko varma etten ole jo raskaana koska kuulemma limakalvot jotenkin sen oloiset, vissiin siellä kohdunsuulla siis. viime kierto mulla oli siis eka luomu kahden terokuukauden jälkeen ja vuoto oli tosi niukkaa, sitä kesti melkein kaks viikkoa ja kipuja ei juuri ollut. sanoin tästä th:lle ja hän sanoi että terojen jälkeenhän tulee kuulemma aina ns tyhjennysvuoto. tästä en kyllä itse ole kuullut. onko jollain kokemuksia? en tosin usko että olis tärppi käynyt, ei ollenkaan sellainen olo.. turhat haaveet vaan taas nosti pintaan.. vastailkaahan jos jollain kokemusta!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

terot perustuu käsittääkseni siihen että keltarauhashormoni paksuntaa kohdun limakalvoa, ja kun sen määrä elimistössä vähenee (terokuurin loputtua) limakalvo irtoaa = menkat. Normaalistihan ovulaation jälkeen keltarauhashormonia erittyy itse keltarauhasesta eikä terolutteja tarvita.

Joten jos et viime kierrossa syönyt enää teroja eivät ne mitään vuotojakaan ole aiheuttamassa.

Vierailija
2/2 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, tee ihmeessä testi niin saat varmuuden!

kyllähän terojen olisi tarkoitus saada vuoto tulemaan, mutta tiedän kyllä tapauksia, joilla näin ei kuitenkaan ole käynyt. ja itsellänikin tero-menkat oli aika niukat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla